Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Tuukan ähinä on vitun ärsyttävää:curs:. Alkaa pikkuhiljaa löytyä jotain ärsyttävää kaikista noista tyypeistä. Paitsi Stubasta, se on äijien äijä:rock:.

Tuukan ähinä on vitun ärsyttävää:curs:. Alkaa pikkuhiljaa löytyä jotain ärsyttävää kaikista noista tyypeistä. Paitsi Stubasta, se on äijien äijä:rock:.

Salkkareissa ärsyttäviä tyyppejä on helvetisti: Tuukka, Cindy, Peppi, Niko, Isabella, Heli, Miika jne. Onneks Kaukovaarojen apinalauma muutti pois, todennäköisesti oisin lopettanut jaksojen kattomisen jos kyseistä asiaa ei olis tapahtunut.

Moi olen Jenni!
Kaivan kaverin miehestä tietoa, jota en missään nimessä halua hänen näkevän.

Mitä minä siis teen.. hmm.
Pyydän lähettämään tiedon tämän miehen työpaikalle faksilla, jotta kaikki varmasti lukevat sen.
Olenpa minä fiksu!

Moi olen Jenni!
Kaivan kaverin miehestä tietoa, jota en missään nimessä halua hänen näkevän.

Mitä minä siis teen.. hmm.
Pyydän lähettämään tiedon tämän miehen työpaikalle faksilla, jotta kaikki varmasti lukevat sen.
Olenpa minä fiksu!

Joo ja helvetti minkä teki nikolle.

Ei vittu tuo Jenni on varmasti maapallon tyhmin asukas, miten helvetissä Osteri jaksaa katsella sitä edes kolmea sekuntia. Ja tosiaan, vittu mikä pelimies tuo Niko on. Täysin säälittävä hintti kun korottaa ääntään niin se kuulostaa yhtä uskottavalta kuin joku 13vuotias pentu. Miten helvetissä muuten on mahdollista, että Jenni on maapallon suurimpana dorkana voinut synnyttää jonkun matikkaneron? Voi olla että Niko on perinyt vaan sen talousrikollisen geenejä vai kuka sen isä nyt olikaan.:curs:

Eikös Jenni ollut Tonin takia kiven sisässäki Saksassa? Päätti kuitenki mafia-pomot pistää Tonin jääkuutioks ja hukutti hienon miehen jäitten alle.

Joo, mitäs noistakin tapahtumista on aikaa? No paljon se seppo on pihlajakadun rappuja luutunnut noiden aikojen jälkeen , niin heti kuitenkin tuli tuommonen sankariteko mieleen.

Back
Ylös Bottom