Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Tää Nikon panomiehen ura taitaa kaatua ennen kuin ehtii edes kunnolla alkamaan ellei poika ymmärrä pitää hieman matalampaa profiilia. Taitaa pian käydä niin että Katariina vaihtaa Jiriin ja Nikolle jää vain Peppi..

Läpsäs Katariinaa perseeseen amandas ku halus näyttää Jirille et on ollu sen kans....

Ei perkele, olis pitäny tarkentaa niitä eilisiä ohjeita. Nyt Niko ahkerana pakkiksen lukijana otti neuvoista vaarin ja läppäs perseelle, mut ei sitä Amandassa pitäny tehdä prkl. :/

Mua itse asias harmittaa aika kovastikkin ton Nikon puolesta, vaikka omaa tyhmyyttään ajoikin Jirin ansaan. Jos itte pääsisin jotain Katariinan näköstä pistelemään säännöllisesti, ni en kyllä kertois kylillä. Jiri pääs kyllä ihon alle, vituttaahan se ku tollanen liehutukka tulee vinoilee.

^jep.. tylsiä nämä poismuutot, ellei sitten lähdetä sarjasta rytinällä...
Ja siihen päälle vielä Elsaa:zzzz:

No mutta jotain positiivista.. SAMPO LÄHTI:dance:

Kuinka joku voi olla noin tyhmän näköinen kuin Sampo? Saatanan rullahuuli! Ottokin on todella tyhmännäköinen poika, niskasta roikkuva homohoukutin vielä kirsikkana kakun päällä. Onneksi ei tarvitse kyseisiä persevakoja enään kestää :)

Kuinka joku voi olla noin tyhmän näköinen kuin Sampo? Saatanan rullahuuli! Ottokin on todella tyhmännäköinen poika, niskasta roikkuva homohoukutin vielä kirsikkana kakun päällä. Onneksi ei tarvitse kyseisiä persevakoja enään kestää :)

aamen. :D

Niko on kyllä aivan vitun säälittävä jätkä. Se alkaa olla pian jo Rullahuulen tasolla. Mutta mä oon nyt niin onnellinen Ismon puolesta:). Tässä pedataan Ipelle taas seuraavaa sudenkuoppaa.

Mtv3:n sivuilta lainattua elsa tietoutta...

Elsa Toivio, 81 vuotta. Kauppias, eläkkeellä. Elsa ei lähde ihmisten ilmoille ilman puuteria ja räikeän punaista huulipunaa ja korkokengistä Elsa ei tingi.
:confused:

ja ettei ihan ot:ksi mene niin...
Mites on korkkaako Elsa Toivio Tyyne Puustisen haamun pestin tulevissa karkeloissa?

Back
Ylös Bottom