Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Jaahans, noin kätevästi saatiin taas Pihlajakadulta työvoimaa Amandaan. Siellä ei taida ketään muita olla töissäkään kuin Pihlajakatulaisia?

Oisko mahdollista, että Sampo saisi duunia Talotaikureista nyt kun Ismokin lähti vetämään. Ellei sitten pääse Routakedolle mutta koulutustaso ei taida olla riittävä. Elsan kulmassa ei luultavasti enenmpää työvoimaa tarvita. Pahimmillaan työttömyysputkea pukkaa jos TT:hin ei pääse. Helsingissä ei taida juuri muita työpaikkoja olla.

Niin ja tuskin tuo nyt lääkäriksikään rupeaa, eikä mafioosaksikaan samposta ole. Joko se häpihomes kuopattiin, ei sillä että Osterin firmassa sampolle töitä löytyisi?

Olin aivan varma, että pääsiäisputki on venähtäny liian pitkäks, kun olin näkevinäni kahet mainokset! Onneks se oli kuitenkin ilmeisesti totta.

Harmi ettei Osteri hapettanu Sampoa. Noh, hyvä että siltä lähti sentään työpaikka.

Kattelin wikipediasta, ja näky että Sampokin lähtis tänävuonna pois sarjasta. Tiedä sitten, kun ei ole 100% luotettava lähde. Toivottavasti lähtee, vituttaa se rullahuuli.

ja Panu oli kännissä, kuinkas muutenkaan... joku kantoi kaksosia eteiseeen... roinatan meni norjaan, leo lensi taivaaseen. ja panu sai taas jack danielsia juodakseen.

Kyllä se Osteri vielä pistää botoxit tummuun! Kenties jo tänään?
Tässä sarjassa on aina joku pelimies pihlajankadulla. Saku oli kovanluokan panomies, Sauli oli kans kova lapinmies, Miro meikkivoide, Roinatan oli ehkäpä kovin ja nyt tää madventures-Jiri.
Kenties tällä viikolla nähdään uus teinineito pihlajankadulla?

Tai sit se on pihlajakadunlaajuinen uutinen... No mut asiaan. Olin meinaan iteekin kironnut viime aikoina sitä, et salkkareis on niin paljon ärsyttäviä, ts poispotkittavia hahmoja. Mut Ankara Aatun psyykkauspuheen ansiosta en jättäny leikkiä kesken, ja nyt näyttää jo huomattavasti paremmalta...

Toi Sampo on kyl säälittävin ihminen ikinä. En mä voi edes vihata tuota reppanaa.

Edit. Taitaa sit tänäänkin tulla 2 katkoa.

Rullis sai turpaan naiselta :lol2:

edit. hehe Sampo oli ku paperia Ossin käsittelyssä

edit2. Niko pääsee kohta höyläämään

Harmi että toi Iiris tuli häiritsemään just kun Ossi meinas pistää Sampolle turpaan. Mä pistän nyt toivoni siihen, että se runkkari hyppää sillalta tai edes lähtee Joonatanin seuraksi Norjaan. Tai ei ainakaan kehtaa enää näyttää naamaansa Pihlajakadulla.

@Henki: et rupee nyt yhtään lepsumaan. Sampo on ihan ite järkännyt ittensä tohon jamaan, ja ansaitsee kaiken paskan mitä sille on tulossa.

edit: alkaa muuten tosissaan näyttää siltä, että Niko pääsee kohta paneen! Ja sen lisäks että se on ihan helvetin kova panomies, se on myös ihan mielettömän mukava jätkä :D

edit2: KYLLÄ!!!!

Back
Ylös Bottom