Ei vitussa. Se on vässykkä for life.
Edit. Stuba nousi just mun lempparihahmoksi. Stuba on äijien äijä!
Aamen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vitussa. Se on vässykkä for life.
Edit. Stuba nousi just mun lempparihahmoksi. Stuba on äijien äijä!
Kumihuuli sai vihdoin mitä ansaitsi!!!! :D
Henki, ota tosta!
http://www.haat.fi/artikkeli.shtml/1090672?muoti
. Kiitos kovasti!!Äläs nyt. Vielä sen pitää ottaa Ossilta turpaan.
Ossi panee Katariinaa vielä jossain vaiheessa.
Quote me.
Niko panee aivan satavarmasti.
Severi panee.
Oon muuten tässä vähän miettinyt näitä loppukevään tapahtumia ja tässä on ihan selkeästi käymässä seuraavasti: Isobellan juonittelut tulee selville kun se menee Ullalle liikaa paljastelemaan juttuja ja Ullan omatunto ei anna periksi olla kertomatta Supolle ja sitä kautta Helunalle. Isobellahan otti juuri tällä viikolla taas puheeksi sen juonittelun millä se sai Amandan takaisin eli se kidnappausjuttu. Siitä lähtee sitten myös selviämään ne kaikki alzheimer-jutut jne. Tästä suivaantuneena tietenkin myös Stubastian jättää Isobellan ja sopivasti Tuukalla ja Ritvallakin on menossa poikki, joten Stubastian ja Ritva palaa yhteen ja perustaa perheen poikansa kanssa, josta tulee muuten Ainon tai Oton poikaystävä. Sampo lähtee varmasti kohta helvettiin kunhan Ossi vetää sitä turpaan. Liehuletti-Jiri pääsee varmaan kerran lohduttaessa ajelemaan Heidiä ja lähtee sen jälkeen Timbuktuun. Elsa potkasee tyhjää ja Ismo pääsee vihdoin perustamaan oman delinsä. Vielä pitäis miettiä miten lesbojen ja Panun käy.

Niko panee aivan satavarmasti.
Hei kesällä kaikki salkkarifanit Karstulaan! Siellä on kaikki spurgu-Rikusta lähtien!
Karstulan Kes