Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä ollu yllätys että Stubahan se sieltä paikalla tupsahti

edit. niin ja taitaa kohta Jiri päästä lohdutteleen Heidiä...

Toivottavasti takatukka ei jää kovin pitkäks aikaa norkoilemaan Lassen kämpille.

Vaivaakohan mua joku ku ei vituta ku Ulla, Heli ja enää snadisti Iiris. Helinkin pisteet nous, kun kyse ei välttis ollu feminismistä vaan hakkaamisen vakavuudesta

Ulla...minkä takia ämmät tekee erosta aina niin vittumaisen, tehään kaikki jotta toinen joutu tavalla tai toisella kärsimään. Harvemmin miesten puolelta näin käy. Ero halutaan mahdollisimman vaivattomasti vain. Onneksi Helena ja Stuba hoitaa homman kotiin.
Nii ja se lääkäri. Tulee saamaan kenkää lääkkeiden käytöstä vielä. Ei voi keksiä parempaa rentoutuskeinoa:jahas:

Löytyyköhän netistä mistään sitä videota missä Kari ja Stubastian menee taidenäyttelyyn? Tuli viime vapun aikoihin, jakson numero 1744.

Mä olen odottanut jo monta viikkoa, että Katariinan pomo saa kiinni sen ex-pomon Jenkeistä. Sehän oli tarkistamassa niitä suosituksia sillon aikoinaan, mutta se jäi sit vähän kesken. Salkkarit tuntien selviää piakkoin.

Isabellalta on tulossa vielä joku megajuoni, mutta sitten senkin on kärähdettävä. Kaikesta :hyper:

Back
Ylös Bottom