Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kattelin äsken salkkarien uusintoja. Vittu toi Tuukka on vässykkä jätkä. Ei se kauaa saa pidettyä Cindyä itellään. Cindy on sellainen nainen että se haluaa munaa, ei mitään tommosta inisevää nössöä.

Mistäs tiedät millainen villimies se Takatukka siellä vällyjen välissä on,
puhumattakaan sen varustuksesta :wtf:

...kaukaa haettua kenties :D

En tiiäkkään, mutta eipä oo paljon näkynyt Takatukkaa vällyjen välissä. Mä veikkaan että ne vaan korkeintaan halailee. Ja sen verran vässykältä Tuukka kyllä vaikuttaa että ei se voi olla isomunainen. Se kylpyläkohtauskin, ei vittu. Jos mä olisin Tuukka niin olisin jääny yksin sinne kylpylään ja käyny kiskaisemassa pari kaljaa huiviin.

Hmm, tuossa on kyllä ajatusta. Eihän sitä ikinä tiiä, Pihlajakadulla kaikki on mahdollista. Mutta haluaisin vaan nähdä sen kissan, joka muka on Cindyä parempi ja antaa tuollaiselle vässykälle. Tähän asiaan täytyykin paneutua vähän tarkemmin.

Kenties. Katos kyllä Mullet-mieheltä massia löytyy. Eikös se sillon joskus retostellut mitä kaikkia hommia se on silloin vuonna kivi ja keppi tehnyt...

Tuo Elsa saisi kadota.

Elsa on ihan hauska harmitön höppänä:D Jos Elsä ärsyttää niin mites Heli? Jatkuvaa miesten haukkumista! Iiris ja tää olis saanu pataan jo monta kertaa, eikä olis ollu väärin. "Naistenhakkaaja jäkäjäkä", ihankun se olis aina 100% miehen:jahas:
Ite en oo syyllistyny moiseen koska oon pääosin ollu tekemisissa edes jollain tavalla tasa-arvoisten naisten kanssa, mut nää kanat on omaa luokkaansa. Sais Lasse tai joku pamauttaa niin ettei enää nousta.
Harmittaa Panun puolesta, toivottavasti pitää pokkansa ja saa loppujen lopuksi kunnon korvauksen työpaikan menettämisestä, se olisi kaikin puoli ok.

Iiris ja Heli. Ei täs oikeesti voi mitään ees sanoa. Mikään ei riitä kertomaan sitä paljonko mä niitä inhoan ja vihaan. Iiriski sellanen hemmetin kuminaama! Aina suu ympyrällä kuuntelee mitä Heli käskee seuraavaksi poliisille sanoa. Ja se sen ääni!!! AAAAARRGGHHH!!!!

Mitenköhän muuten Ulla-Seppo-Heluna hommelit etenee?

Onneks sentään Nato-Lasse pysyy tyylilleen uskollisena, sotilaallisen jämäkkänä näinä vaikeina aikoina, eikä niele kaikkia noiden lessujen kotkotuksia! Toivottavasti inssi-majuri jeesaa Pannaria ja oikeus voittaa, kun nyt näyttäis jo Pannarin lennotkin olevan lennetty! :curs:

Dutteri sanoi:
Mitenköhän muuten Ulla-Seppo-Heluna hommelit etenee?

Taitaa olla sillä mallilla, että Ulla piinaa Seppoa, eikä suostu myymään osaansa TT:stä sille...

Back
Ylös Bottom