Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Lol Pepin suu haisee salee iha paskalle 30 minsaa se rahkan syönni jälkee. On se niin mätää se loppumaku siitä, aivan samallaista ku jonkun pieruheran maku suussa sen jonku ajan jälkee ku prode alkaa möyhentyä vattas.

Eihän se ehrmanni hyvää oo mutta ihan syötävää. Ajattelee vaikka sitä ravintosisältöä niin kyllä se kurkusta alas menee.

E: massman, pakkistrolli nro1. Graz you did it again!

Ei hitto toi panu muistuttti kyl sitä psykopaattia Hohdosta kun veti viskit alas
Stanley_Kubrick_Hohto.jpg

Koskakohan toi on sievisten ovella huhuilemassa Iiristä :evil:

Kyllähän Pannarissa on paljon potentiaalia Pihlajakadun uudeks alkoholistiks ja naisten hakkaajaks. Käykö Tartsan vielä muuten töissä? Taitaa lentohommatkin kohta jäädä...

Pääseeköhän niko lataamaan tänä yönä niinsanotusti "romut torveen"? Peppi vaikuttaa kyllä olevan aika innostunut/kiimainen, tosin mä luulen että Sampo onnistuu tuhoamaan nikon nussuttelusuunnitelmat tavalla tai toisella..

Ei saatana, menkää nyt joku Helsingissä asuva pakkislainen Pihlajakadulle vetään tota Sampoa turpaan. Eihän tommosta kalanaamaa voi olla olemassa.

Edit. Ja onko toi Ulla tosiaan ollut aina ennenkin tollanen noita-akka? Ihan hirveä lehmä.

Miksi tuon Pepin pitää uskoa joka vitun sanaa mitä tuo lentäjän fägottipoika sille sanoo?? Onhan se nyt vittu jo selvä että Sampoliini puhuu paskaa Nikosta vain että pääsisi itse tuikkaamaan Peppiä..

EDIT: Jaha, nyt saa matikkapoju keksiä oikein kunnon selitykset tapahtuneelle.. no poikuus meni, sehän on se pääasia :)

Back
Ylös Bottom