Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Peppi on niin raskaana Mirolle...:D

ei jumalauta tota lyöntiä, jabin, vasemman suoran ja koukun sekoitus suoraan ohimoon. Aavistuksen vielä avokämmenellä, ihme kun ei pudonnu tosta niitistä!

Kylläh, täälläkin totaalirepeäminen :hyvä:

Elämme jännittäviä aikoja, ystävät hyvät.

Niitä spoilereita voi ihan vapaasti kaikki katsoa sieltä lööpeistä ja lehtien kansista, (ketkä haluavat) mutta jo tän ketjun otsikossa sanotaan, että niitä ei tänne laiteta.
Onpahan edes jotain ylläreitä tässä elämässä ;)

Eri asia on herkutella kuvitteellisilla ja omasta päästä revityillä juonen käänteillä.

Spoileri = ilon ja yllätyksen pilaaja

edit. Ja kukaanhan ei estä erillisen Salkkari-spoiler ketjun perustamista.

Viimeksi muokattu:
Eikös sellainenkin aikanaan ollut..?

Onkohan tässä Helenan kidnappaus-draamassa odotettavissa Reservoir Dogs -tyylistä kuulustelua?

mr.blondepreparestotakealittleofftheside.jpg

Toivotaan..

Edit. Isabella prkkl! Kierompi kuin Hevosturpa-Camilla, ja se on jo tosi kiero!

Kyllä salarit spoiler ketju oli, mutta siitä ei tullut mitään. Eipä tuosta isobellan suunitelmasta koidu kuin harmia sille, kun stuba saa tietää isobellan osuudesta tuohon.

Niitä spoilereita voi ihan vapaasti kaikki katsoa sieltä lööpeistä ja lehtien kansista, (ketkä haluavat) mutta jo tän ketjun otsikossa sanotaan, että niitä ei tänne laiteta.
Onpahan edes jotain ylläreitä tässä elämässä ;)

Eri asia on herkutella kuvitteellisilla ja omasta päästä revityillä juonen käänteillä.

Spoileri = ilon ja yllätyksen pilaaja

Se ketju oli eikä enää takas tule. Aiheesta koskevan pienen infon olen tämän ketjun ensimmäiseen viestiin jo editoinut aikoja sitten. Noista spoilereista olen kyllä samaa mieltä, mutta mitä tulee tohon iltalehden uutiseen niin saman asian kertoi mtv3:n juontaja tänään ennen salkkareiden alkamista.

Oon aina luullu et tää ketju on tehty niinku Ismolle, mutta kun luin nyt ensimmäistä kertaa etusivun, niin tämähän onkin Kasperille :O

Oon aina luullu et tää ketju on tehty niinku Ismolle, mutta kun luin nyt ensimmäistä kertaa etusivun, niin tämähän onkin Kasperille :O
Sama! Tää on kyllä niin huutava vääryys, ettei karismaattinen peluri muka olekaan Ismo "laitetaan kaikki punaiselle" Laitela. Joku mode vois editoida ensimmäisen viestin ylistämään Ismon kunniaa. ;)

Back
Ylös Bottom