Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
väänsi roinatan aikoinaan muistaakseni habaa.
Joo. Salilla se tekee Z-tangolla habaa seisten. Kotona käsipainoilla keskitettyjä istuen ja joskus myös ilman paitaa peilin edessä seisten. Salilla joka kerta penkki ja pec deck, ja joskus bonarina se hauiskääntö. Salilla käydään kahdesti päivässä joka päivä ja kotona sitten treenataan vähän fiiliksen mukaan. Tätä ohjelmaa kun noudattaa, niin massaa tulee 30kg puolessa vuodessa. :puntti: :rock:

No, näitähän sattuu. :hyvä:

Peppi on melkonen kiertopalkinto.

Musta tää on mahtava.:hyper:
+ 1

Paitsi että toi Pepin touhu alkaa mennä jo liian holtittomaksi. Tolla menolla sillä ei oo kohta enää yhtään kaveria jäljellä. Peppi tarttis nyt jonkun vähän vanhemman ja kokeneemman miehen turvallista syliä ja ymmärrystä. Niin kuin esimerkiksi mun.:pano:

historian huonoin jakso tähän mennessä

Ei ollut kyllä huono jakso.

+ 1

Paitsi että toi Pepin touhu alkaa mennä jo liian holtittomaksi. Tolla menolla sillä ei oo kohta enää yhtään kaveria jäljellä. Peppi tarttis nyt jonkun vähän vanhemman ja kokeneemman miehen turvallista syliä ja ymmärrystä. Niin kuin esimerkiksi mun.:pano:

Ja ankaraa :pano: nimimerkistä päätellen. :D

Sitä että ei viime jaksossa peppi saanut makkaraa, vaan että se on nyt päässy makkaran makuun ja panemisesta ei oo tullu loppua kun sitä niin monessa jaksossa on ollut? Aye? :D

Juuri näin, mää oon näköjään yhen jakson jäljessä, kun boksilta katoin salkkareita.

jatkakaa... :pano:

Luu kurkkuun Oonalle! Miro on ÄIJÄ

AhaAHAHAHAHAHAAaahaHAHA paras loppu ikinä :hyvä:

Back
Ylös Bottom