Mitmit? Kävit Isabellan kanssa kiinalaisessa syömässä? Eikö pelota, että KT vetää turpaan jos kuulee tommosesta?isabella on laihtunu, oltiin tossa just syömässä kiinalaisessa. ihan hemmetin qma muikkeli![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitmit? Kävit Isabellan kanssa kiinalaisessa syömässä? Eikö pelota, että KT vetää turpaan jos kuulee tommosesta?isabella on laihtunu, oltiin tossa just syömässä kiinalaisessa. ihan hemmetin qma muikkeli![]()
jos isabellan kanssa pääsee ravintolaan, niin kyllä se on silläkin uhalla mentävä että kt pistää levyksi.

No vastaa nyt edes kysymykseen, Olitko sen kanssa syömässä samassa porukassa?![]()
Oli varmaan pahaa sushia kun roskiin hyvät protskut heitti?
Ja Peppi näköjään on kohta korkkauksen partaalla!!!!
En nyt jaksa kaivaa sitä mun vanhaa postia tästä ketjusta esiin.Ja Peppi näköjään on kohta korkkauksen partaalla!!!!
Aamen!En nyt jaksa kaivaa sitä mun vanhaa postia tästä ketjusta esiin.
Mutta sanoin että sampo korkkaa vielä pepin ja te ketkä olitte erimieltä niin vaviskaa, se on nyt saatanan lähellä!!
En nyt jaksa kaivaa sitä mun vanhaa postia tästä ketjusta esiin.
Mutta sanoin että sampo korkkaa vielä pepin ja te ketkä olitte erimieltä niin vaviskaa, se on nyt saatanan lähellä!!
korkkaus jonka jälkeen välitön tieto tanssijuonesta -->sarja tauolle, vahva hypoteesi
Tai ehkäpä korkkaaja on joku aivan ennalta arvaamaton henkilö. Esimerkiksi Ismo juuri ennen kesätaukoa käy takomassa Peppiä ja Sallan surullinen naama näkyy taustalla, ruudun muuttuessa siniseksi ja kesätauko alkaa. Tai Panu hakee Veeran korviketta Pepistä
:DMä olen ihan varma et Kari kämmää ton tilanteen sönköttämällä jotain helvetin typerää, koska ei se nyt ainakaan pysty sanomaan, että sormus ei oo Bellalle.Kari ainakin oli sormusvarkaissa isobellan luona.
Näin se on. Kun on vuodet elänyt isoveljen sorron alla, niin kyllä se turhautuminen ja aggressio jotenkin purkautuu. Ja kaikki tietävät kyllä että kun nuo kyykkyjalat alkavat nousta leukaperiä kohti, siitä on leikki kaukana.Aaro-Eerohan alkaa pikkuhiljaa näyttää todellista luonnettaan Paulalle. Hirveä syyllistäminen ja manipuloiminen taas käynnissä. Kohta on varmaan jo jengiä kellarissa. :evil: