Mistäs kohtaa ne nyt tänä kesänä alkaa?
Mun mielestä ne alkaa heti kättelyssä, ku uudet jaksot loppuu ja jatkaa siitä mihin ne viimekesänä jäi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs kohtaa ne nyt tänä kesänä alkaa?
Kaipaan MXM:n raportteja :(
no shit..Mun mielestä ne alkaa heti kättelyssä, ku uudet jaksot loppuu ja jatkaa siitä mihin ne viimekesänä jäi.
Ootko oikeesti sitä mieltä??? No joo, ei tota veeraaka jaksais, mut toi iiris nyt on nii rasittava et ei jumalauta!!! aaaaavitun harakka vois ihan oikeesti painuu jo vittuun koko sarjasta, kun ei taida massa-panuun olla hirveesti saumaa. Ennemmin mä ainakin odotan sitä, et nato-lasse painelis hummeril ton iiriksen yli!!!:evil:Mä en jumalauta jaksa enää tätä Iiris-Veera-Panu kolmiodraamaa :curs: mun puolesta panu vois vaikka heittää veeran pihalle ja ottaa iiriksen takas.
Ja vitun juulia, saisit olla jatkossakin ipin nyrkkeilysäkki, prkl!

Itekkin bongasin. Vähä erinäkönen mimmi.Salla nyt biisikärpäsessä MTV3:lla. On muutaman kilon tiputtanut.
Veikkaan että ossi veisi tämän taistelun, vaikka en haluaisi KT:tä vähätellä, mutta bodari voittaa aina?Mitä muuten veikkaatte, kehittyykö Isabellasta Pihlajakadun yleinen jakorasia? Nimittäin KT:n lisäksi sitä selvästi näyttäis kiinnostavan se uus lääkäri, ja näköjään myös Ossi on alkanut uudestaa herättää Isabellan himot. Luulen, että tästä tulee vielä ennen kesätaukoa kunnon setitystä. Se voiskin olla aika hurjaa nähtävää, jos Kari, Ameriikan lääkäri ja aivovamma-Ossi ottais ihan kunnolla yhteen, no holds barred. :evil:
Tai entä jos ne vetääkin kaikki neljä kimpassa. Siinä touhussa sais Isabella sellaista kyytiä, että sen nenä tanssis varmaan vähintään flashdance-tyylillä!
Aika hyvä ääni sillä on.
Täytyy omaa postausta sen verran kommentoida, nyt krapulas uusinnat nähneenä, et oikeestihan toi veera on kans yks vitun rasittava ämmä. Tai just niinku naiset aina: "siis meiän peppihän ei mitää yritä... on se hyvä ettei MEIDÄN Pepin tarvii pelätä jotaan ahdistelijaa... blaa blaa blaa..." - PERKELE!!! Miks vitussa jotkut ämmät kuvittelee aina olevansa oikeessa????Ootko oikeesti sitä mieltä??? No joo, ei tota veeraaka jaksais, mut toi iiris nyt on nii rasittava et ei jumalauta!!! aaaaavitun harakka vois ihan oikeesti painuu jo vittuun koko sarjasta, kun ei taida massa-panuun olla hirveesti saumaa. Ennemmin mä ainakin odotan sitä, et nato-lasse painelis hummeril ton iiriksen yli!!!:evil:
Jep.. Ipe osaa näytellä hyvin tuon lämmön oton.HELMEEE!Ismo kiehuu