Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Oon miettiny seuraavia skenaarioita tapahtuvan:
Paulan ja Eeron lapsi onkin Paulan ja Lassen -> Eero goes grazy
Ossi vaan teeskentelee muistinsa menettänyttä(:D) ja rupeaa pyörittämään bisnestä kahta kauheammin muiden selän takana, sekä naisia.
Isabellan tulevat sessiot lääkärin ja Ossin kanssa, Karia unohtamatta. (Neliödraama ou nou)

Sitten tuosta Sampon kämpästä, musta näytti jotenkin tutulta, ihan ku ois ollu Ossilla ja Jennillä samanlainen siellä Vegasissa? :D

Joku miehensä rahoilla muutaman vuoden Monacossa siipeillyt kulmakuppilan tarjoilija nimittelee muita rahvaiksi. Vittu mikä akka. :D Ismo saisi täräyttää sitä oikein kunnolla tauluun.

Joku miehensä rahoilla muutaman vuoden Monacossa siipeillyt kulmakuppilan tarjoilija nimittelee muita rahvaiksi. Vittu mikä akka. :D Ismo saisi täräyttää sitä oikein kunnolla tauluun.
Jos Ippe antais kyytiä tolle Isabellalle ni luulen et Karille ja Ismolle vois tulla kunnon nokkapokka!

Missasinko jotain tärkeetä jakson loppupuolella, ku näin sen kohdan missä Iiriksen hame repes ja seuraavan kerran ku Sönkkö nukkus, oliko siinä välissä jotain?

Jos Ippe antais kyytiä tolle Isabellalle ni luulen et Karille ja Ismolle vois tulla kunnon nokkapokka!

Missasinko jotain tärkeetä jakson loppupuolella, ku näin sen kohdan missä Iiriksen hame repes ja seuraavan kerran ku Sönkkö nukkus, oliko siinä välissä jotain?

Saanko muuten ihan näin ohimennen kysyä, kun olen aina ihmetelly, että mistä joillekkin tulee näin vitun idioottimainen tapa kirjoittaa ja muunnella sanoja? Nukkus? Mitä vittu? :hyper:

Sitten asiaan: vittu kun Sönkön kuvitelmat olikin vaan pelkkä päiväunien lomassa nähty painajainen. Oisin niin toivonu, että vanha kunnon Aaro ois tehny taas paluun! Hetken jo innostuin, mutta ei... :itku:

Mitä helvettiä sille Iirikselle tapahtu siinä ku Panu nosti sitä hyllyä pystyyn? Meni ihan ohi se koko juttu... Lapsivesi? Orgasmi? Hulahti pilluvellit alushousuihin?

EDIT: Ai sen hame vaan repes...

Mitä helvettiä sille Iirikselle tapahtu siinä ku Panu nosti sitä hyllyä pystyyn? Meni ihan ohi se koko juttu... Lapsivesi? Orgasmi? Hulahti pilluvellit alushousuihin?
Sen hame jäi sinne hyllynpäädyn väliin, ku panu ruuvas sen kiinni. Sitte panu nosti hyllyn pystyyn -> hame repes.

Back
Ylös Bottom