Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Joonatun pistää Stubbelin solmuun. Veikkaan, että heittää 50kg limpulla sitä nenään. Siis heittää ihan yhdellä kädellä..niin ku frisbeetä.

Tietääkö kukaan paljon KT200paita hauviksen ympärys on? Näytti kyllä että ois siinä 50cm paikkeilla. Oli nimittäin se uusi dooris heti sulaa vahaa kun KT laitto palan esiin!:rock:

Siis ei kelpaa peppi eika annika?Sun mielesta nuoret naiset on :urjo: ?

Ei kelpaa Annika. Mun mielestä iha saatanan hirveen näköne akka. Peppi on mitäänsanomaton.
Mulla on tietääkseni oikeus omiin mielipiteisiini?

Katri oli hot.. Se kelpais. Mul on muutenkin tosi erikoinen naismaku. Hehkuttamisen arvosia naisia löytyy ehkä 1:10 000

Ja nyt asiaan. Toivottavasti Stuba vetäis pirii ja ampuis tollasen vasikka-Joonatanin. En arvosta.

edit. ja nyt kun sai vähän paremman näköyhteyden tohon uuteen akkaan niin on sekin aika hirveä.

Huh, ihan kuin olisin nähnyt Salkkareissa tänään oikeaa näyttelemistä, pitkästä aikaa. Siis ei sillä, ettei Salkkarit olisi oikeasti tapahtuvaa.

KT:n hanska oli kyllä aika järkyttävä, ilmeisesti hauistreenit maistuvat penkkitreenien lomassa.

Ei kelpaa Annika. Mun mielestä iha saatanan hirveen näköne akka. Mulla on tietääkseni oikeus omiin mielipiteisiini?

Mielipiteitään saa toki jokainen tuoda julki, mutta absoluuttisten totuuksien teilaaminen mututuntumalla aiheuttaa kyllä ainakin meikäläisessä pahemman sortin vitutusta. Annika on naiskauneudessa ikään kuin vakio, jota ei käy kiistäminen. Jos pyydät anteeksi, saatat vielä saada, mutta muutoin olen pakotettu pyytämään modeja antamaan sulle banaania joksikin aikaa, ettei toi sun valheiden lietsominen jatku täällä enää. Peppiä saat morkata, se on ärsyttävä, mutta Annikasta pystytään erossa.

Back
Ylös Bottom