Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kukas tää uus jannu on?

Eikö sitä siinä jaksossa tarpeeksi hyvin selitetty?
Lääkäri, muutti Californiasta takaisin suomeen. Elinan vanha luokkakaveri. Myös Karin vanha lapsuuden ystävä.

Vähä hei nyt sitä kuulunymmärtämistä :rolleyes:

Hyi miten nolo se lääkäri!! Jotain se sano Helsingistä, ku tuli kentältä ulos :lol2:

Mut muuten oli kutkuttavan hyvä jakso!
Paras oli Niinan kuvaus Jarkosta, joka seuraavaks ryntää ihan raivohulluna sisään ovesta :D Muahhahhahaah, huomenna voi olla aika hc-settiä!!

Tulee nyt kuitenki vittuilua mutta paljon KT nosti OIKEASTI penkistä? Entä muut?

200kg. Terävästi. Räjähtävästi. Puhtaasti.

KT200RAW:n metodeista olen sen verran kuullut, että KT testaa välillä, että tuleeko 200 kg terävästi ylös.
Jos ei mene niin KT ottaa lattian lakaisua 10x3 ja välttelee tässä liikkeessä, ns. teknistä failurea.

Maastavedossa enkka on 300 kg, talotaikurit -lippis päässä.
Kuuleman mukaan, harjalla lakaisu antaa sellaiset yliluonnolliset voimat keskivartaloon, missä kalpenee esim. wanhan liiton metsureiden voimat, heti kättelyssä.

e:
200 kg RAW pendolino -tulos kehittyy tuossa sivussa, kun maastaveto menee tuohon 300 kg paikkeille.
Hermotus on KT:lla äärimmilleen viritetty, minkä huomaa esim. siinä kuinka luonnollisesti harjaus KT:lta lähtee.
KT käskee sitä harjaa ja harja nöyrästi tottelee(välillä myös kutsuu tätä harjaa, huorakseen).

KT200RAW:n metodeista olen sen verran kuullut, että KT testaa välillä, että tuleeko 200 kg terävästi ylös.
Jos ei mene niin KT ottaa lattian lakaisua 10x3 ja välttelee tässä liikkeessä, ns. teknistä failurea.

Maastavedossa enkka on 300 kg, talotaikurit -lippis päässä.
Kuuleman mukaan, harjalla lakaisu antaa sellaiset yliluonnolliset voimat keskivartaloon, missä kalpenee esim. wanhan liiton metsureiden voimat, heti kättelyssä.

e:
200 kg RAW pendolino -tulos kehittyy tuossa sivussa, kun maastaveto menee tuohon 300 kg paikkeille.
Hermotus on KT:lla äärimmilleen viritetty, minkä huomaa esim. siinä kuinka luonnollisesti harjaus KT:lta lähtee.
KT käskee sitä harjaa ja harja nöyrästi tottelee(välillä myös kutsuu tätä harjaa, huorakseen).
Legendan mukaan lippistä KT pitää vielä väärinpäin salilla:eek:

Legendan mukaan lippistä KT pitää vielä väärinpäin salilla:eek:

Tätä tietoa on hyvin pitkään pystytty salaamaan mutta totuuden on tultava esiin...

P.S.
KT:lla on myös sellainen "brutaali irvistys" -reservissä + "paha silmä" -katse...
Ulla on huhujen mukaan, ns. "noitien sukua" ja KT on perinyt "pahan silmä" -katseen, äitinsä puolelta...
Sepon saadun perimän kautta tulee, "kankimiehien kankimies" -rooli, joten voisi "Peppimäisen" -vienosti kuvailla että jo perimä velvoittaa.

Tätä tietoa on hyvin pitkään pystytty salaamaan mutta totuuden on tultava esiin...

P.S.
KT:lla on myös sellainen "brutaali irvistys" -reservissä + "paha silmä" -katse...
Ulla on huhujen mukaan, ns. "noitien sukua" ja KT on perinyt "pahan silmä" -katseen, äitinsä puolelta...
Haha :hyvä:.

Ai niin, ja minua häiritsee: miksi Niina salailee isäukkoaan Jarkolta? Olen kai tippunut kärryiltä kun on yleensä tullut nähtyä vain jaksojen loppuosat viime viikkoina. Vai eikö sitä ole vielä kerrottu miksi se asia on salainen?

/edit/ Siitä lekurista tulee varmaan uusi naistenkaataja :P.

Koko Ninuska on ihan hämärä, millon strippaa millon taas isäukkonsa luona...

Mikä ihmeen sapelihammastiikerin hammas tolla Eerolla roikkuu kaulassa? :wtf: Se on viime aikoina pistänyt silmään jostain syystä.

Mikä ihmeen sapelihammastiikerin hammas tolla Eerolla roikkuu kaulassa? :wtf: Se on viime aikoina pistänyt silmään jostain syystä.
En tiedä, mutta mun puolesta Eeron sais laittaa kaulastaan roikkumaan. Eero ja Paula on ehkä ärsyttävin pariskunta Pihlajakadun historiassa. :curs:

Antakaa nyt kaverille jotain saumaa ennen kuin lynkkaatte. Ei viitsitä edes tutustua vaan heti ollaan mollaamassa "nyyh nyyh, tuo on lääkäri, ihan paska homo".

Mistäs kuulkaas tiedätte vaikka se olisikin hakeutunut ko. ammattiin vain päästäkseen oikeisiin troppeihin käsiksi ja vetääkin kovempia rautoja kuin tuo teidän niin ihannoima KT?

Sitten kuitenkin olisitte kaikki nuoleskelemassa tuon suosiosta, "oih lääkäri, anna kun haistelen remmejäsi". Vittu..

Pointti oli: älkää olko ennakkoluuloisia ennen kuin tiedätte paljonko kaiffarin pena (ja hauberin koko).

Edit.
Hoitaja: "Herr doktor, Joonatan tuli hakemaan testosteronin korvaushoitoa mutta lääkevarasto on tyhjä.."
Lääkäri: "En tiedä siitä mitään. Käy apteekissa."
Hoitaja: "Mutta Herr doktor, ei se..."
Lääkäri: "En minä niitä vetänyt!"
Hoitaja: "Mutta.."
Lääkäri: "KARATE CHOP!"

Back
Ylös Bottom