Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
EI JEESUS, joonatan ottaa vähän pulttia tästä raejuustosta! Mä en pärjää ohjelmassa...

EI JUMALAUTA! Kuinka vitussa sillä oli pokkaa syödä Roinatanin raejuustot. Ihmeen rauhallisesti Joonatan suhtautu tilanteeseen, itse olisin varmaan repinyt hyllyt alas ja rikkonut ikkunan. Pistää ihan vihakseks Joonatanin puolest!!!

Melkein näkyi Julian pantiesit! :kuola:

Joonatan on salkkareiden viihdyttävin hahmo. Päivän pelastus ja aurinko! Joonatan ja roidrage.:haart:

Sampo alkaa aina vain enemmän ottamaan pattiin ja veera saa sympatiat sitäkin enemmän.

"Joonatan on .... semiaikuinen!" :D Mwahahhahaa

Ei vitsi, ymmärrän kyl Roinatania, bodisafkat ryövää kaapista kitisevä lihaton eukko :lol2:

edit. Ja se Sampo, ei perkele! Sitä vois vähä huitoo :curs:

Musta Roinatan, Miro ja Sampo on ärsyttäviä kitiseviä teinejä ja koko jengin sais lahdata. Juulian kans, vaikka se onki "aikuinen".

"Joonatan on .... semiaikuinen!" :D Mwahahhahaa

Ei vitsi, ymmärrän kyl Roinatania, bodisafkat ryövää kaapista kitisevä lihaton eukko :lol2:
Vitun kynis. :lol2: Mut Ronttu saa mun sympatiat, kyllä se nyt vituttaa jos jää protskut saamatta.

Mä odotan sitä päivää ku Roinatani painaa ehrmanni toisessa ja käsipaino toisessa kädessä.

Katoin muuten ensin, et sillä olis ollu P-sheikkeri ku oli punanen korkki mut ei sit ollukkaa.

Katoin kans samaa tosta sheikkeristä :D

Back
Ylös Bottom