Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Painot vähissä kun joonatanin piti heti pistää niin paljon lisää. Ja aina vain penkkiä penkkiä kerta toisensa jälkeen. Tuntuis tuon personal trainer Stuban nyt vähän muutakin laittaneen sinne ohjelmaan.
edit. kauanko joonatan on bodaillut? pari viikkoa? nopeaa se tahtoo sitä kehitystä.

Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta eikö tuo sali ole pihlajakadun kerrostalon alakerrassa ? :worship::lol2: Pienet on SAATANA piirit jos on näin.

Stubastian-natuna 350kg

Roina-Risuranne-Joonatan 400kg (ekan kuurin jälkeen)

Yhteistulokset siis.

Stubastian (200 kg kyykky, 100 kg pena ja 50 kg mave)
Yoonatan (35 kg kyykky, 250 kg pena ja 115 kg mave)

Hyvin kyllä Sardöö - ukko ajo crossia. :D KT200RAW suhtautuu törkeesti poliiseihin, mikä on sinänsä ymmärrettävää kun kovemman luokan thugista on kyse. KT:llahan on semmonen THUG LIFE - tatskakin.

Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta eikö tuo sali ole pihlajakadun kerrostalon alakerrassa ? :worship::lol2: Pienet on SAATANA piirit jos on näin.

Siis puhut nyt tästä kaikkien tuntemasta "KeHoTus" kuntosalista, jossa Stubastian on horkkineen töissä? Ei, ei voi olla!

Yhteistulokset siis.

Stubastian (200 kg kyykky, 100 kg pena ja 50 kg mave)
Yoonatan (35 kg kyykky, 250 kg pena ja 115 kg mave)
.

Tarkoitin kyllä pelkkää penkkiä. Hah, tuo sun piikki joonatanin penkissä verrattuna muihin tuloksiin oli sanoisinko..yllättävä.

Siis puhut nyt tästä kaikkien tuntemasta "KeHoTus" kuntosalista, jossa Stubastian on horkkineen töissä? Ei, ei voi olla!

Haha, en oo seurannu näitä jaksoja täysipainotteisesti ja luulin ensin, että ne vaan treenaa pilekadun alakerrassa pelkkää penkkiä(onko siellä edes muita laitteita). Se olikin yllätys, että se oli sali ja että ihan treeni ohjelmat ja kaikki. Oi helevetti.

Tarkoitin kyllä pelkkää penkkiä. Hah, tuo sun piikki joonatanin penkissä verrattuna muihin tuloksiin oli sanoisinko..yllättävä.

Joo, se johtuu siitä että KeHoTuksessa ei oo hirveesti muita laitteita näkyny kuin pena ja pecdeck, joten Yoonatanille voi tulla pieni piikki yhteistulokseen. :)

Joo oon kyllä sitä mieltä, että jos 70kg jää penkissä rinnalle niin siinä vaiheessa ollaan saavutettu jo se kuuluisa natumaksimi ja on syytä alkaa roinaamaan. Oli muuten viisasta Joonatanilta laittaa 70kg tankoon heti kun oli aikasemmin tehnyt vain 40 kilolla sarjaa. Ei vissiin voinut vain vaihtaa niitä vihreitä keltasiin eli laittanut 50kg? Oli kyllä huonosti feikattu failure, kenelläkään nyt osu negatiivisessa vaiheessa telineisiin vaikka olisi pihlajakadun tiukin inzer päällä.

Kohta alkaa supermassa-Joonatanin hanskat kasvaan kun saa stubastianin horkkaa ja natofaijan hirvipaistia (90% proteiinia). 50cm rikki jo ensi viikolla??

mä vähä pahotin mielen ku se vitun henkka affleckki nii törkeesti vittuili jonsterin risuista. mun mielestä sillä jätkällä ei oo paljon varaa kettuilla, kynis se oli itekki ainaki hcbb:ssä. tai sit se on vaa kasvanu ku vaihto lahen classic gymiltä kehotuksee. emmätiä.

Rankkaa seksiä ku pitää palauttavia nappeja kiskoa heti perään.

Oikein karhuveljekset saunassa nuo Kari ja Stubastian! :D Aika hulluja neuvoja antaa Stuba, että vähintään 2x päivässä joka päivä! Salilta tultua vielä väänsi hauiksia sängyn laidalla. Mitähän siitä tulee kun joka päivä tehdään penkki, peck-deck ja hauis sit makkarissa.

Taitaa pikkuhiljaa alkaa hommat selvitä Oonalle ja Mirolle...Melkosta kissa-hiiri leikkiä Isabellalla ja Karilla. Mutta Jarkkoa kävi sääliksi. Onneksi Niina ymmärsi!:)

jumalauta just sillon kun meitsi on armyssa eikä voi kattoa niin salkkarit heittäytyy ylijännäks! voisin melkein lyödä vasemman pussini vetoa että ens viikolla hulkki näyttelee rooinatania.

Vai että on Stuba itsekin pari kuuria vetänyt. Ei vain siltä näytä. :D

Kari ja Stuba muuten ownasivat yhteisvoimien Isabellan aika 6-0 kaupalla.

Back
Ylös Bottom