Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä veikkaatte,tekeekö kari stubasta pihvin vai puhuuko se ittesä ulos?Jos stuba jää niin kenen kanssa se alkaa styylaamaan?

Stuba on saamassa saatanan pahasti lättyynsä kunnes Seppo tulee väliin ja tilanne ratkeaa puhumalla. Stuba luikkii pois.

Kyllä stuba varmaan jää joksikin aikaa.

Perhana mitä tuskaa ku antennijohdot on tuhoutunu! Jokaikinen! Meni sit ihan ohi vaikka yritin kovasti ettiä jotain ratkaisua..:( Ehdin just saada telkun toimimaan, kun ne loppu.

Mitä tapahtu?

saiko? Näyttikö Jardaani aamupalalla saaneelta :whip:
No onhan toi nyt selvä homma. Kuittaili vielä jotain "viime yön univelasta" siinä lähtiessään. Ja hymyili ku naantalin aurinko. Mä oon kyllä ilonen Jarkon puolesta. Tää uus typy vaikuttaa just sopivalta sille. Ei pysty käsittään, miten Jarkon kaltainen charmikas ja menestynyt herrasmies on voinut seurustella Sallan kanssa.:urjo:

Toivottavasti Veerasta päästään eroon pian lopullisesti. Näyttää ainakin tällä hetkellä lupaavalta. Ärsyttävä ja itsekeskeinen valehteleva horo.

Toivottavasti Veerasta päästään eroon pian lopullisesti. Näyttää ainakin tällä hetkellä lupaavalta. Ärsyttävä ja itsekeskeinen valehteleva horo.

On se mutta mikä helvetti tohon isabellaan on tullu?Sehän on ihan karsee.
ps toivottavasti sampo ja peppi pussaa taas.:haart:

On se mutta mikä helvetti tohon isabellaan on tullu?Sehän on ihan karsee.
Munaa vailla. KT korjannee tilanteen lähitulevaisuudessa.
ps toivottavasti sampo ja peppi pussaa taas.:haart:
Panu kiukuttelee aikansa ja ottaa sitten Veeran takasin. Sitten Sampo ja Peppi pääsee tositoimiin. Tai vaihtoehtoisesti Sampo ajautuu jollakin kierolla tavalla Veeran kanssa yhteen, ja hässii Peppiä siinä ohessa. Joka tapauksessa olen melko varma, että Sampo tulee pääsemään ihopoimukosketukseen sekä äidin että tyttären kanssa. :rock:

Jotenki tosi surullista se niiden perheen hajoaminen :( Peppi joutuu nyt ottamaan aikuisen roolin ja huolehtimaan mutsistaan.

edit: Ja vois Panukin vähän miettiä, ois voinut Peppi jäädä sinne asumaan nyt ainakin hetkeksi ennen kun Veera löytää niille oman kodin

Jotenki tosi surullista se niiden perheen hajoaminen :( Peppi joutuu nyt ottamaan aikuisen roolin ja huolehtimaan mutsistaan.
Tai sitten se vie Veeran vanhainkotiin ja lähtee Turenkiin bilettämään. Se on se todennäköisin vaihtoehto.

Eikä Panu muutenkaan ollut mun mielestä tarpeeksi hyvä Veeralle. Se rasvainen hiuspohja ja ylimielinen asenne kaikkia ulkonevia napoja omistavia kohtaan.. mun mielestä Veera vaan ansaitsee jotain parempaa.

edit: Ja vois Panukin vähän miettiä, ois voinut Peppi jäädä sinne asumaan nyt ainakin hetkeksi ennen kun Veera löytää niille oman kodin

Se on ihan totta et panu vois ottaa pepinkin tunteet huomioon kun mesoo siitä vitun siiristä vai mikä se petturi mutsi nyt olikaan...:jahas:

Iirisi sen nimi oli.

Eikä Panu muutenkaan ollut mun mielestä tarpeeksi hyvä Veeralle. Se rasvainen hiuspohja ja ylimielinen asenne kaikkia ulkonevia napoja omistavia kohtaan.. mun mielestä Veera vaan ansaitsee jotain parempaa.

Miten voit olla Veeran puolella tässä? Se kuitenkin se, joka on koko ajan valehdellut ja ajanut vain omaa etuaan. Veera ansaitsee korkeintaan joukkoraiskauksen. Panu sentään on rehellinen ja suoraselkäinen perheenisä.

Back
Ylös Bottom