Kun sillä on T-paita päällä, niin nelikymppiset hanskat hyppää väkisinkin silmille.Siis missä vaiheessa ne Joonatanin lihakset on vilahtanu? :O Jaksot katottu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun sillä on T-paita päällä, niin nelikymppiset hanskat hyppää väkisinkin silmille.Siis missä vaiheessa ne Joonatanin lihakset on vilahtanu? :O Jaksot katottu...
ne pallokukka bokserit oli muuten tosi helvetin tyylikkäät
paniko kukaa muu merkille?
Toi Niina on tosi hot. Äänikin jotenkin niin jumalallisen seksikäs ja noi uranaisen vaatteet kiihottaa vielä lisää.![]()
Onhan se toki seksikäs, mutta näyttelijänä täysi susi! :down:Toi Niina on tosi hot. Äänikin jotenkin niin jumalallisen seksikäs ja noi uranaisen vaatteet kiihottaa vielä lisää.![]()
Kyllä se Niina vielä skarppaa, täytyy vain odottaa muutama kuukausi. Toivottavasti Niinasta tulee vakio näyttelijä Salkkareihin.

Tuloo tuloo, sehän on alkutunnarissakin nykyään. Ja hyvä niin.![]()

Pääh, ismo on muutenkin ihan nössö nykyään. Peluri-Ismo takaisin!Minua ihmetyttää että miks Ismon peliongelma on haudattu kokonaan. Vaikka onhan Maaritin alkoholismikin ollu ratkeamisineen vakiojuonikuvio koko sarjan ajan. Eikö muka Stellansin hommissa yhtään All-in Laitelan veri vedä pelaamaan.. Arvat, Lotto ja kaikenmaailman urheilu- ja hevosvetopelitkin on työpaikalla. Ismo sais taas vapauttaa sisäisen pokerihaukkansa häkistään ja pistää rahat poikimaan! :thumbs:
![]()

Kyllähän Ippe niitä arpoja raapusteli. Siitähän seurasi Tanjuskan epluottamus Ippeen ja Ipen alentaminen rivityöntekijäksi Stellanssissa.Minua ihmetyttää että miks Ismon peliongelma on haudattu kokonaan. Vaikka onhan Maaritin alkoholismikin ollu ratkeamisineen vakiojuonikuvio koko sarjan ajan. Eikö muka Stellansin hommissa yhtään All-in Laitelan veri vedä pelaamaan.. Arvat, Lotto ja kaikenmaailman urheilu- ja hevosvetopelitkin on työpaikalla. Ismo sais taas vapauttaa sisäisen pokerihaukkansa häkistään ja pistää rahat poikimaan! :thumbs:
![]()
Onko Ulla kuollu ?![]()
Ei mun tietääkseni, eikö se muuttanu Tampereelle vai minne se nyt oli?Onko Ulla kuollu ?![]()