Niin, mutta pakkiksella me ollaan edellä.mäku oon käsittäny että saliksis tää on vieläki arvailuvaiheessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, mutta pakkiksella me ollaan edellä.mäku oon käsittäny että saliksis tää on vieläki arvailuvaiheessa?
Höpön löpön. Täällä on avauduttu ties mistä muustakin asiasta ja monesti paljon enemmän kuin tästä. Taidat olla Jeesuksen henkilökohtainen kaveri, kun noin korpeaa. :DEnemmän hajottaa tämä älytön kitinä moisesta asiasta. Mitä tahansa muuta saa tapahtua tai sanoa, mutta annas olla kun sanoo sanan Jumala ja rukous niin jo on jengi suu vaahdossa kohkaamassa asiasta.
Ismon tekee selvästi mieli pillua. Ihmekkös tuo, taitaa Ismolla olla Pihlajakadun uroista hiljasin seksielämä.Salla lahjottavissa suklaalla, mikä yllätys! :lol2:
Miten niin?E. Ei se lapsi sit vissiin kuollutkaan...
Miten niin?
Mä käsitin että lääkäreillä olisi mennyt potilaat sekaisin. Kari ja Noora luuli että lapsi kuoli, Noora yritti soittaa Karille että kaikki on OK, Kari meni kattomaan Nooraa joka ei olekkaan paikalla, ei se Noora sieltä noin nopeasti kotiudu vaikka sitä kuinka vituttaisikin. Voin toki olla väärässä.Miten niin?
Mä käsitin että lääkäreillä olisi mennyt potilaat sekaisin. Kari ja Noora luuli että lapsi kuoli, Noora yritti soittaa Karille että kaikki on OK, Kari meni kattomaan Nooraa joka ei olekkaan paikalla, ei se Noora sieltä noin nopeasti kotiudu vaikka sitä kuinka vituttaisikin. Voin toki olla väärässä.
Eipä tullut muuten ollenkaan mieleen. Ei varmaan yhtään mahdoton skenaario salkkareissa. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki tästä väläyksestä! :thumbs: :5:Mä käsitin että lääkäreillä olisi mennyt potilaat sekaisin. Kari ja Noora luuli että lapsi kuoli, Noora yritti soittaa Karille että kaikki on OK, Kari meni kattomaan Nooraa joka ei olekkaan paikalla, ei se Noora sieltä noin nopeasti kotiudu vaikka sitä kuinka vituttaisikin. Voin toki olla väärässä.
No se nähdään maanantaina. :DVoin kertoa että ikinä en ole väärässä ollut.
Kari sortui muutenkin amatöörimäiseen virheeseen kun lipsautti suustaan sellasia sanoja. Ton tason konkarin pitäisi tietää, että aina joku salakuuntelee.No se nähdään maanantaina. :D
Kari sortui muutenkin amatöörimäiseen virheeseen kun lipsautti suustaan sellasia sanoja. Ton tason konkarin pitäisi tietää, että aina joku salakuuntelee.
Tyttökaverin kanssa katottiin salkkareita ja molemmat huusi hirveenä: "EEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII HYYIII EII EI EI!" kun Salla meni pussaamaan Ismoa.
niinpä, on se kyllä aika oksettavaa ku ismo joutu pussaan jotain sallaa :urjo: :D