Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
jos toi tanjan jeesustelu ja jumalanpalvominen ei ala loppumaan niin pistän koko pihlajakadun palamaan!

Tavallaan huvittavaa mitenkä jonkun fiktiivisen tv-hahmon uskonasiat voi saada täällä niin paljo "vitttu loppuis se hihhulointi" -hajoilua aikaan. Herran siunausta. Aamen. :david:

Tavallaan huvittavaa mitenkä jonkun fiktiivisen tv-hahmon uskonasiat voi saada täällä niin paljo "vitttu loppuis se hihhulointi" -hajoilua aikaan. Herran siunausta. Aamen.

miten niin fiktiivisen? :jahas:

miten niin fiktiivisen? :jahas:

No ei noi salkkarit mitään tositeeveetä oo. Huvittavaa kyl miten paljo angstausta noi Tanjan rukoukset on tähän ketjuun saanu. Hyvä Jumala avarra nahkahanskan & kumppanien mieltä ja istuta heihin hieman suvaitsevaisuutta ja siunaa koko Pakkiksen foorumia äläkä anna P-Storen mennä konkurssiin. Ole mukana myös illan selkätreenissä ja lähetä enkeli tukemaan rankaani mavessa. Aamen. :D

No ei noi salkkarit mitään tositeeveetä oo. Huvittavaa kyl miten paljo angstausta noi Tanjan rukoukset on tähän ketjuun saanu. Hyvä Jumala avarra nahkahanskan & kumppanien mieltä ja istuta heihin hieman suvaitsevaisuutta ja siunaa koko Pakkiksen foorumia äläkä anna P-Storen mennä konkurssiin. Ole mukana myös illan selkätreenissä ja lähetä enkeli tukemaan rankaani mavessa. Aamen. :D
Hah Hah Hah...:jahas:

Salkkareiden Miia jo ikävä. Muistan joskus yhdessä jaksossa, kun tällä oli päällä sellaiset syvän punaiset rintsikat. Stondis oli sanoin kuvailematon.

Tavallaan huvittavaa mitenkä jonkun fiktiivisen tv-hahmon uskonasiat voi saada täällä niin paljo "vitttu loppuis se hihhulointi" -hajoilua aikaan. Herran siunausta. Aamen. :david:

No mut sehän hihhuloi ku joku jehova ihan joka välissä.Kyllä mä nyt ymmärrän et jengillä palaa hihat.

Eikö sua muka hajota ollenkaan? Aivan saatanan ärsyttävää :curs:

Eikö sua muka hajota ollenkaan? Aivan saatanan ärsyttävää :curs:

Enemmän hajottaa tämä älytön kitinä moisesta asiasta. Mitä tahansa muuta saa tapahtua tai sanoa, mutta annas olla kun sanoo sanan Jumala ja rukous niin jo on jengi suu vaahdossa kohkaamassa asiasta.
Sen mitä Tanja on kokenut; raiskaus, aviomies pettää, lapsen kuolema, toinen lapsi kuoleman porteilla...
Vähemmästäkin on ihmiset alkaneet rukoilemaan ja tulleet uskoon. Tätä tapahtuu...
Eikös Salkkareissa kuvata normaalia suomalaista elämänmenoa, ja tuota aihetta ei aiemmin ole otettu esiin.
(Miian lahko nyt oli, mutta se on hieman eri asia).

Enemmän hajottaa tämä älytön kitinä moisesta asiasta. Mitä tahansa muuta saa tapahtua tai sanoa, mutta annas olla kun sanoo sanan Jumala ja rukous niin jo on jengi suu vaahdossa uhkaamassa lopettaa ohjelman kattomisen.
Sen mitä Tanja on kokenut; raiskaus, aviomies pettää, lapsen kuolema, toinen lapsi kuoleman porteilla...
Vähemmästäkin on ihmiset alkaneet rukoilemaan ja tulleet uskoon. Tätä tapahtuu...
Eikös Salkkareissa kuvata normaalia suomalaista elämänmenoa, ja tuota aihetta ei aiemmin ole otettu esiin.
(Miian lahko nyt oli, mutta se on hieman eri asia).
Kyllä mua vitutti myös se, että Eero ja Paula söi joka päivä keittoa siellä mökillä.

mua itseasiassa vituttaa lähes koko sarja kaikkine tapahtumineen... siks sitä varmaan pitää ollakki katsomassa.

niin Lasse on sen paulan tulevan lapsen faija?

sitä on vain pakkiksen salis gurut spekuloinut, mutta itse pihlajakadulla tästä ei ole vielä kenelläkään mitään hajua... paitsi paulan pieni epäilyksen tynkä.
isyystesti sen sitten kertoo.

se lapsi on lassen, mut paula antaa ymmärtää sen olevan eeron.

mäku oon käsittäny että saliksis tää on vieläki arvailuvaiheessa?

Back
Ylös Bottom