Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
LOL nyt itelles, ota se peukku perseest ja toinen suusta ja katohan uusiks se jakson loppuosa :D

Verta mekossa,ja lattialla siinä vieressä..en tarkottanu niitä ruusunlehtiä siellä ovella asti :dance2:
En tallentanut tota jaksoa boksille eikä youtubestakaan löydy sitä pätkää. Voin laittaa sulle privalla osotteen niin voit tulla sen mulle uudestaan näyttämään. Uskon kyllä, että siinä maassa oli vertakin, itse en sitä vaan huomannut. Miksi mulla olisi peukalo rektumissa ja suussa?

En tallentanut tota jaksoa boksille eikä youtubestakaan löydy sitä pätkää. Voin laittaa sulle privalla osotteen niin voit tulla sen mulle uudestaan näyttämään. Uskon kyllä, että siinä maassa oli vertakin, itse en sitä vaan huomannut. Miksi mulla olisi peukalo rektumissa ja suussa?

Ensinnäkin jakso on nähtävissä maikkarilta sunnuntai päivällä ;) ja toisekseen niistä ne palkokasvit pois nenästä, huumori on suvaittavaa :kippis1:

Ensinnäkin jakso on nähtävissä maikkarilta sunnuntai päivällä ;) ja toisekseen niistä ne palkokasvit pois nenästä, huumori on suvaittavaa :kippis1:
No ehkä mun pitää odottaa huomiseen, että voin vastata siihen sun postiin. En edes pidä herneistä.

Erittäin dramaattista, kuoleekohan Noora nyt? Eikös tää Noora ole jo tulevissa jaksoissa ainakin jo poistunut ruudusta, liekö sitten nyt jo?

Jumalauta mikä pyörremyrsky Pihlajakadulle saapuu Kari Taalasmaan muodossa jos Noora kuolee. Tai sit Kari vaan taas kerran yrittää kaasuttaa ittensä hengiltä. Kolmas kerta toden sanoo.

Eli täten Oonakin muuttaa pois.:(

Mitämitä, saiko ne toisen mini-Taalasmaan pelastettua? Joko se vinkuva Julia sai uuden munuaisen sisäänsä?

edit: Tuliko Suppo muuten häihin vai skippasko kokonaan?

Peppi saunassa ::::::::::::::::::::::::::::::P

Back
Ylös Bottom