Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mauno on siis AP. Se pitkätukkanen blondi, jolla oli kukkapaita eilen. Jotenkin on mukana siinä juopon telkkarijutussa. Hunksi.

onpa kova hunksi seki jätkä, aika limasennäkönen jätkä, ja jopa mullaki on hotimpi body ku sillä. kaikennäkösiä äijiä sinne hunkseihinki huolitaan.
mut onneks muijat perustaa halunsa sen mukaan mistä pitää tykätä.
ja hunkseistahan tykätään vaikka mikä olis.

ps. oli joo aika tyylikäs kukkapaita jätkällä.

kaikennäkösiä äijiä sinne hunkseihinki huolitaan.

Mauno on vissiin ollut itse perustamassa ko. poppoota, joten ei ongelmaa huolimisesta.

main.php

Edit: Ismo on komeempi.

LAITELA__ISMO_LAITELA.jpg

Jaa mä en tiennytkää että se on farmari?Se on hyvä että hunksillakin pysyy talikko kourassa,yleensähän ne on jotain malli wannabe hinttejä.

Huvittaa nämä kovat jätkät,jotka heti haukkuu homoiksi kaikkia vähänkin tyylikkäämpiä,hyvävartaloisia ja metrosexuaalisia miehiä jotka ovat naisten mieleen.

metrosexuaalisuuden määritelmä :
metroseksuaali=henkilö, joka käyttäytymisellään rikkoo perinnäisiä käsityksiä sukupuolisuudesta ¶ Etenkin mies, joka ilmentää naisellista puoltaan ulkonaisesti mm. tyylitietoisuudella.

Ja ei.En ole homo.Olen umpihetero,jolle ei ole ongelma käydä vaikka siiderillä homobaarissa.Ja Hunksejakin olen ollut kerran livenä katsomassa.Repikää siitä huumoria sitten:hyvä:

Tästä salkkareista tulee näköjään joku Hunksien kaatopaikka, kun eka tuli hunks-Ozzy ja nyt tämä yks sankari, jolta repliikit taittuu yhtä luontevasti kuin rautatiekisko. Menee jo melkein robotti-nikon tasolle. Kai ne hunksit on halpoja ja hyviä. :D Katri sais kyllä näyttää tissit.

Tästä salkkareista tulee näköjään joku Hunksien kaatopaikka, kun eka tuli hunks-Ozzy ja nyt tämä yks sankari, jolta repliikit taittuu yhtä luontevasti kuin rautatiekisko. Menee jo melkein robotti-nikon tasolle. Kai ne hunksit on halpoja ja hyviä. :D Katri sais kyllä näyttää tissit.

No jospa se kehittyy vielä.

Hahahahahahahaha, toi loppu! :hyvä:

"Anteeks.... mutta miksei sulla ole.. vaatteita?"

Jarkko on aina niin ihanan asiallinen. Mut vittu tota Miroa, salee pölliny Ismon vaatteet silläaikaa ku se on ollu saunassa.

Huomenna tulee kyllä varmasti laatu jakso!

Ismo jolkuttelee temmi kiulussa rappukäytävässä rätti perseessä! :hyper:

Siis miten se loppu tänään?

Mikä ihmeen jakso meidän telkkarista on tullut?

Meikä tykkää Maunosta!! Onhan sen repliikintuominen vähän tönksyä, mutta kyllä se siitä paranee. Ja Katri ei ehtiny näyttää tisuja... :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Tuo Ismo juttu aiheutti LIEVÄÄ repeilyä :hyvä: Miro sais saaha kyllä ISÄN KÄDESTÄ nytte.. Jarkko ja Ismo vois kahestaa muksia sitä. Jarkko on hieno, hieno mies.

Back
Ylös Bottom