Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Isabella oli kyllä aika hottis tässä jaksossa :kuola:. Vitsit mä en muistanutkaan, miten ihq nasaaliääni tolla Pepillä on :).

Mutta sitten vakavampaa asiaa. Missä tosiaan on Ismo? Oliko se edes siinä alkutunnarissa? Mä en nähnyt sitä tunnaria kun ehkä puolesta välistä.

Ismo tosiaan uupu avauksesta
Siis puuttuiko myös siitä alkutunnarista Ismon naama? Koska jos puuttui, niin me ollaan pulassa. Nyt kun mietin, niin Kari tais kyllä mainita Ismon ohimennen jossain lauseessa. Tais kysyä Nooralta jotain, että "laittoko se Ismo sut aikasin pois töistä" tms.
Olipas mukavaa katsoa taas pitkästä aikaa salkkareita. Tuntuu, että elämällä on jälleen tarkoitus.
Toden totta!

hyi vittu se isabella:(
taino kai jos laittais naamaneteen peittoa niin kelepais

SIis mitä vittua?! Otahan eka selvää että tiedät kenestä puhutaan.

Olipas mukavaa katsoa taas pitkästä aikaa salkkareita. Tuntuu, että elämällä on jälleen tarkoitus.

Jep niinku elämä taas jatkuisi. :D

onkos kukaa huomannu miten toi isabellan nenä menee alas ja ylös ku se puhuu :) Mutta isabellassahan ei ole muuta vikaa!

En kyllä ymmärrä miten ton kuolahymiön voi Isabellaan liittää, naamastaan ihan ok, mut kroppaa on kyllä vähän turhan paljon siunaantunut. No ei mitään jatkakaa...

Munkaan mielestä ei isabella oo yleensä ollut sarjan kärkinaisia, mut tän päivän jaksossa, kun sillä oli semmoset seksyt alusvaatteet päällä, niin oli jotenkin aika hot. Voi johtua siitäkin, kun olin niin onnellinen salkkareiden alkamisesta ja muutenkin niin positiivisella tuulella. On kyllä munkin mielestä Oskarin sisko kuumempi kuin isabella, ja Jennikin ehkä.

Edit: Mä en aio kattoo tota spin-offia, kun en mä siitä Rafaelista niin kovin paljon välittäny ennenkään.

Back
Ylös Bottom