Kyllä vain Salla on salkkareissa kaunein ja parhaiten näyttelevä, ainakin mun mielestä. Jos Juulia tulisi vastaan kadulla ajaisin aivan varmasti päin sitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äläsh!Toivottavasti Helena palaa helvetin tulissa(varmaan palanutkin jo, sen verran kärsineen näkönen akka), kun meni tuollaisen tempun tekemään perkele Toivottavasti jää kiinni ainakin. Hyvän määrän kaato sinne tosiaan, varmaan joku 1.5g huhhuh mitä paskaa.

:lol2:Ossin ois pitäny samantien piestä se, kuristanu niin kovaa kun lähtee ja murjoa Juulian naamaa rappuralliin!
Mitä Kari teki?
Romeokaan ei huomannut mitään kun pistettiin ihan kiitettävä satsi sitä svimbaa pirtelöön. Normaali ihminen huomaa ainakin jos on amfetamiinin vaikutuksen alaisena varsinkin jos on entinen säätäjä :D
Arvasin, että Kari Taalasmaa ei ollut valmis vakiintumaan. Toivottavasti toi Helena jää kiinni tosta. :curs:
Romeo ei koskaan syönyt kuormasta, se vaan diilas. Ehkä se vaan ajatteli että on verensokeri alhaalla tai jotain..Luulis tollasen entisen viuhkavieterin tajuavan missä mennään heh
Käy jo sääliks etukäteen tota nooraa. Kartsa ottaa kyllä semmoset pultit tuosta näyttelyn aiheesta että huhhuh.
Ois kyllä aika jo pistää sillekin korppikotkalle luu kurkkuun. :kippis1:
Ei mitään juonipaljastuspaskaa tänne! Käytät sitä spoilertagia tai meet sitten sinne toiseen threadiin selittämään. Mä en ainakaan tykkää mistään pienistäkään spoilauksista mitä tulevaisuudessa VOI edes tapahtua. Ja tämä asia on vakava!jos ensi viikon juonipaljastuksia uskominen, niin ei hyvin käy supon hoidolle. Itse asiassa tämän päivän jakso kattomisen arvoinen.
Toden totta! Ei edes vanha naisten ja lasten kauhu Ismo "All In" Laitela pärjää Pihjalakadun kingille, Kari "CroCop" Taalasmaalle. Kari on aina ollut ja tulee aina olemaan mun suurin idoli ja esikuvaAika hyvin muuten kari kovisteli ismolle kaupalla. Siinä näkee kuka on oikeesti pihlajakadun kuningas. Jopa ismo laitela sai nöyrtyä kartsan edessä. Näky ihan miten ismo kutistu 10cm heti ja alko vikisemään kun hiiri.

Niin perkele!Ei mitään juonipaljastuspaskaa tänne! Käytät sitä spoilertagia tai meet sitten sinne toiseen threadiin selittämään. Mä en ainakaan tykkää mistään pienistäkään spoilauksista mitä tulevaisuudessa VOI edes tapahtua. Ja tämä asia on vakava!
Olipa vaikee arvata. :jahas: Harmi kyllä kun kartsa teki noin. Voi kyllä olla että kun tilanne rauhottuu niin kartsa tulee vielä ja ottaa nooran takasin. Aika hyvin muuten kari kovisteli ismolle kaupalla. Siinä näkee kuka on oikeesti pihlajakadun kuningas. Jopa ismo laitela sai nöyrtyä kartsan edessä. Näky ihan miten ismo kutistu 10cm heti ja alko vikisemään kun hiiri.