Sofia on kyllä hurjan nätti. Voittaa Oonan mennen tullen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oonks mä ihan hupsu ku mä haluun panna sofiaa ja oonaa?
vai kannattaako tämmöstä asiaa edes huudella tääl.. kai mä yritän vaan todistella heterouttani.
Kyllä Miro on kovempi jätkä kun Joonatani!:curs:Hitto jos salla ei ois nyt lopussa ollu tossa niin miro sais pleksiin niin kovaa että ei tunnistais edes itse itseään. :D
Ole vähän kun vanhesivat niin voisin sanoa samaa.
Kuinka se Juulia voi olla noin tyhmä!? Ärsyttävä lehmä. Elävä esimerkki siintä, kuinka tyhmyys tekee hyvännäköisestä ihmisestä ei pantavan!:down:
ei siinä mitään outoo. Ole vähän kun vanhesivat niin voisin sanoa samaa.

kyllähän oonuska on koko sarjan herttaisin, hellyyttävin, lutusin tyttö. just tommonen jota suutelis ja hyväilis pimeässä iltasella. :haart:jotenki mä tykkään tommosista positiivisista, toiset huomioon ottavista tytöistä. ja ne rastat on suunnilleen ihaninta maailmassa oonan sööteissä kasvoissa, sekä ne simmut saa mun elämän liekin palamaan uusiin svääreihin, jotenki miehisyyden heräämään. ja oonan peppu on aivan taivaallisen kuolattavan ihana niissä keltasissa farkuissa. :haart: sinne kun pääsisin astumaan ikionnellinen oisin, muuta en toivo tässä maailmassa :haart:
kyllähän oonuska on koko sarjan herttaisin, hellyyttävin, lutusin tyttö. just tommonen jota suutelis ja hyväilis pimeässä iltasella. :haart:jotenki mä tykkään tommosista positiivisista, toiset huomioon ottavista tytöistä. ja ne rastat on suunnilleen ihaninta maailmassa oonan sööteissä kasvoissa, sekä ne simmut saa mun elämän liekin palamaan uusiin svääreihin, jotenki miehisyyden heräämään. ja oonan peppu on aivan taivaallisen kuolattavan ihana niissä keltasissa farkuissa. :haart: sinne kun pääsisin astumaan ikionnellinen oisin, muuta en toivo tässä maailmassa :haart:
![]()
Siis jos tälle linjalle lähtään, niin mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen että ois kiva laueta Oonan naamalle. Aika jännä juttu, mutta hänen kasvot on ehkä jopa liian söpöt sotkettavaksi. Kuten Joux sanoi, niin Oona on just tommonen hellittävä tyttö, kenen kanssa ois kiva käyä leffassa ja suukotella. Sen kanssa ois kiva seurustella, jos sen kanssa kehtaisi vaan liikkua jossain.Oonan fantasia ensimmäisestä kerrasta taas on enemmänkin luokkaa "anus täynnä ankeriaita ja kaikkien Pihlajakadun miesten siemennesteet naamalla".
Mitäs vittua toi lause tarkottaa? :D
ei siinä mitään outoo ole. Vähän kun vanhesivat niin voisin sanoa samaa.
Tuo Hentaimatsku näyttääkin hyvältä. Pitääkin katella jos löytys lisää samanlaista matskua.
Minkä ikäsiä muuten se Oona ja Sofia on? Lienevätkö jo 16v?![]()
Sarjassa vissiin 14- ja 15-vuotiaita. Oikeassa elämässä molemmat ovat vuoden 1990 tuotoksia.
ja Oona ei niinkään, mutta oon kääntäny takkini täysin. Nykyään Oona kuvastaa enkelimäistä söpöyttä viattomine kasvoineen, kun taas Sofian naama jotenkin vaan ärsyttää. Yritän selvittää itselleni miksi.Sarjassa vietettiin joku aika sitten Sofian 16-vuotissynttäreitä, joista Sohvi sitten sinne polillekin vietiin. Oona on samalla luokalla eli myös 16 tai ainakin täyttämässä sen kuluvana vuonna.
Kun sarjaan tulivat olin sitä mieltä, että Sohvi on ehdottomastija Oona ei niinkään, mutta oon kääntäny takkini täysin. Nykyään Oona kuvastaa enkelimäistä söpöyttä viattomine kasvoineen, kun taas Sofian naama jotenkin vaan ärsyttää. Yritän selvittää itselleni miksi.