Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hahaha, oon itekki kattonu (non-gay mielessä) että Jarkko on ihan näppärä äijjä, semmonen 40-v hottis, vähän niinku Matthew Fox, Josh Holloway tai Kiefer Sutherland... ei mikään läskimaha (moi, Ippe), vaan ihan hyvässä kunnossa kans. Respect! Hieno mies.

Itse pidän tässä sarjassa Ismosta, Karista, Eerosta, Lassesta, Jarkosta ja Seposta.
En taas pidä; Maaritista, Tanjasta, Tankista, Jarkon ex-muijasta (en muista nimee ja sillä on kauheen levee pylly), enkä siitä Tanjan uusiolapsesta (tämänkään nimee en nyt muista ja hyvä niin).

Ja sen vielä haluan sanoa että jos jonkun saisi valita muhinointijuttuihin niin se ois kyllä Jenni. Siinä on pimulla ruumis reilassa.

ps. Miksi ne ei oo ottanut sarjaan jotain kunnon sekopäätä josta jo kilometrin päästä näkis että tuon täytyy olla hullu?

Olin muuten aivan varma siinä kohdassa kun Miro ei kiittänyt Sallaa siitä paidasta ja Jarkko hieman kiihtyi siinä, että kohta lähtee Miro hiuksista ilmaan :D

Olin muuten aivan varma siinä kohdassa kun Miro ei kiittänyt Sallaa siitä paidasta ja Jarkko hieman kiihtyi siinä, että kohta lähtee Miro hiuksista ilmaan :D
Mua kävi siinä kohassa Sallaa sääliks..Toinen hyvää hyvyyttään ostanu..:(

Onko pihlajakadulle tulossa kohtapuolin uus perhe?

Mua ei kyllä käy yhtään Sallaa sääliks. Se on niin vitun rasittava ja itsekeskeinen akka. Aina vaan ruikuttamassa, jos asiat ei mene hänen pillinsä mukaan.

Vaikka sanoinkin tuossa aijemmin että Jenni on hyvässä lihassa ja silleen, en kuitenkaan voi olla ihmettelemäti miten suuri lutka se on. Tuntuu vaihtavan miestä mutu-tuntumalla vähän väliä. Vituttaa tuollaset! :curs:

Jarkko on kyllä hieno mies, oikea vanhanajan herrasmies. Toivottavasti saamme nauttia Jarkon hyvyydestä vielä pitkään! Eeroa arvostan myös suuresti hänen hyväsydämmisyyden ja empaattisuuden vuoksi.:)

Huomisessa jaksossa jenni ottaakin sitten rafun takas kun ossilla näkyy olevan jo toinen toosa kierroksessa. Oli kyllä ehkä pieni isku päin naamaa kun ossi heilahtaa paikalle about alasti. Aikamoista naureskelua aiheutti se silmien kiiluminen minkä havaitsin ossista kun oli selvä milffitoosa tiedossa. Verkkokalvoilla alko pyöriä kuva seitsemänvuotiaasta pekasta joka on vanhempien poissa ollessa sattunut isukin porkkeli varastolle ja silmät kiiltäen selaa suorastaan erotiikalle tuoksuvaa vuoden -88 playboyta. On se ossi vaan salkkareiden kiistaton naistenmies.

Olis saanu olla Isabella vähän vähemmissä vaatteissa siinä sen ja Ozzyn kuhertelukohtauksessa. Stringit tai edes valkoset ne housut niiden mustien sijaan. Ossi kyllä oli melkein aataminasussa. Tasa-arvon nimissä sarjan naishenkilöidenkin pitäisi näyttää vähän enemmän paljasta pintaa. Sarjan alkuaikoihin vilahteli tissi jos toinen joka toisessa jaksossa.

"Siis onX Jack Jordan sun isä?!?!!" IIIIIIIIIIIIH!!!1yks" :D
Jess! Miro sai ylleen pimppimagneetti-viitan! Se tietää lisää pissiksiä pihlajakadulle!:rock:
Ehin nimittäin pelästyä, että Mirosta paljastuu joku hissukka piirre tossa koulussa.

Ismoa käy sääliks, kuitenkin jokaiseen lyöntiin on aina ollut hyvä syy ja Lasse on sen verran jäärä, ettei ymmärrä että naisiakin saa silloin tällöin lyödä..

Back
Ylös Bottom