Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hei nyt kävi niin huonosti, että meni treeni vähän pitkäks, enkä ehtiny näkeen ekoja 10 minuuttia tän päivän jaksosta. Miten toi Karin ja Nooran tilanne selvis?

Hei nyt kävi niin huonosti, että meni treeni vähän pitkäks, enkä ehtiny näkeen ekoja 10 minuuttia tän päivän jaksosta. Miten toi Karin ja Nooran tilanne selvis?
Kari Taalasmaa paljastui jälleen kerran Pihlajakadun kovimmaksi pahikseksi ja niputti Sergein ja melkein pudotti sen parvekkeelta alas vaikka se uhkasi sitä sillä tussarilla. Se ase ei kuitenkaan todennäkösesti edes toiminu. Sergei rupesi itkemään ja uhkasi soittaa äitinsä paikalle. Matkalla poispäin sieltä Kari ja Noora törmäsi vielä Helenaan ja molemminpuolisilla kiristyksillä kummatkaan ei päätynyt tekemään mitään. Sen pituinen se. Kari on kingi!

Kyllä mä vähän petyin siihen Sergein suoritukseen, ois se ny voinu vähä enemmän vastaan taistella.
Vituttaa Paulan puolesta kun se ahne kusipää kirjahuora meni lepertelemään.:curs:

Lensikö joku ufo siellä, kun Lasse ja Joonatan jutteli?

Kiitos! Minä jo ehdin epäillä mielenterveyttäni kun katottiin emännän kanssa tätä ja minä näin tuon ufon ja hän ei. Koetin kivenkovaan väittää että oli oli ufo, mutta ei uskonut..:( Selvisipähän tämäkin.:)

Säikähdin, kun Salkkarien mainostauolla Laura oli Hesburgerin mainoksessa puhumassa sillä mielipuolisella äänellään! Soitin heti viranomaisille ja ilmoitin, että mainoksen nainen on mielisairaalasta karannut hullu. Sanoin vielä, että jos sitä ei saada pian takaisin osastolle, se voi vaikka polttaa Eeron!

:offtopic: On tullut tuijotettua pitkästä aikaa tätä laatusarjaa hiukan ahkerammin, ja mitä sitten huomaankaan!!:wtf:

Toi Serkei-pojuhan on mun nykysen kuopion kämpän ex-asukas. Kämppis oli tunnistanut ekaks ja sitten piti ihan tarkistaa näyttelijän nimi lopputeksteistä: Tero Tiittanen. Pari kertaa tuli jannun kanssa juteltuakin viime kesänä kun muutettiin kämppään ja Tero-man pyöri vielä nurkissa. Jannu muutti sillon stadiin varmaankin salkkarien kuvausten takia(näin mutulla):D Ja ukkeli jätti vielä kämppään semmosen kipsivalun torsostaan eli mulla on SALKKARITÄHDEN rintakuva jääkaapin päällä:rock:

On se elämä muuttunut täysin tämän tapahtuman takia, mitenkäköhän sitä palaa normielämään tään jälkeen....:david:

Oliko sillä oikeastikin tommonen liimaletti? Hieman karu ois. :D

Jotenkin oon jo unohtanu mitä tän päivän jaksossa tapahtu. Ainiin miro muuttaa tankin ja sardiinin luo. Mitähän siitäkin seuraa?

EDIT: Ja joo.. kuvia tiskiin!

Kuva äkkiä nyt!

Ei oo vippejä enkä jaksa minnekään nettiin ainaskaa nyt laittaa...kun ei oo ees mikään Hulkin muodoissa oleva kaveri, aika kaljismaha:david: pitää kahtoo joskus, mikäli kaverin ura urkenee enempi niin torso myyntiin...:kippis1: Jätkä oli viime kesänäkin aika rasvaletti, juu, semmonen beisikki henkkamaukkapillifarkkuliimalettiuniklubinlaulaja.....

Jotenkin oon jo unohtanu mitä tän päivän jaksossa tapahtu. Ainiin miro muuttaa tankin ja sardiinin luo. Mitähän siitäkin seuraa?
Aika härskiä meininkiä Shardööniltä käskeä Miro asumaan kysymättä Sallalta mitään. Varsinkin kun asuvat Lauran asunnossa :lol2:

Kyllä tähän nyt tarvittaisiin vähän taas äksöniä, ollut tämmöistä hiljaiseloa taas jo pitkään. Karin ja Sergein kaksintaistelukin oli niin äkkiä ohitse :( Karin ei tarvinnut kun vähän rintaa röyhistää niin Sergein housut muuttivat väriä nopeammin kuin kameleontti.

No menepä ite Karille vittuilemaan, niin huomaat että se homma loppuu ennen kuin alkaakaan. Ei siitä voi Sergeitä syyttää. Kuka tahansa olis tommosessa tilanteessa aika avuton.

Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa mitä tänään tapahtui? En nähnyt.. rupeaa olemaan "kylmä kalkkuna" -olo kun mietin mistä kaikesta olenkaan voinut jäädä paitsi :(

Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa mitä tänään tapahtui? En nähnyt.. rupeaa olemaan "kylmä kalkkuna" -olo kun mietin mistä kaikesta olenkaan voinut jäädä paitsi :(
Miro muutti Isänsä ja Salden luo, Salde yrittää mielistellä ja olla kiva mutta saa Mirolta vaan vittuilua.

Ossi menee kertomaan tunteistaan suoraan Jennille, Rafael on samaan aikaan käymässä Jennin luona, jäi kuitenkin epäselväksi että kuuliko Raffe noita Ossin lirutteluja.

Lasse vastaa Paulan puhelimeen, ja hänelle selviää että Paula on tullut julkisuuteen.

Oona menee käymään Lauran luona, ja Laura käskee Oonan saattamaan Operaatio-Aaro loppuun.

Lopputekstit.

Veikkaan, että ei mene kauaa, kun aina niin asiallinen Shärdääni räjähtää vittuilevalle pojalleen. Siinä voi paljastua Shärdäänin, tuon kuiva suun, todellinen luonne. Mukavan bisnesmiehen ulkokuori pettää ja nyrkit alkaa heilua. Pari kertaahan Jakke on jo antanut varoittavia merkkejä, kun kuivakurkusta on kajahdellut ilmoille tiukkoja komentoja Miron suuntaan...

Jarkon rintalihakset näytti tosi hyvältä tänään sen kauluspaidan sisällä. Penkkiä on selkeesti tehty. Huomasiko kukaan muu samaa vai olenko vain homoseksuaali?

Jarkon rintalihakset näytti tosi hyvältä tänään sen kauluspaidan sisällä. Penkkiä on selkeesti tehty. Huomasiko kukaan muu samaa vai olenko vain homoseksuaali?
täytyy myöntää, että ite huomasin ihan saman. Toivotaan, että jatkossa nähdään lisää Jarkon rintalihaksia. Ei muute rintatreenimatskukaa ois pahitteeksi.

Back
Ylös Bottom