Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei olis Hunks-Ossi enää ainoa silmänilo naisille...tai niin no, onhan siellä Ismokin...

Ismon jättiläismäinen maha pääsi kyllä loistamaan ja kunnolla. :wtf:
Tiedäthän, mitä sanotaan miehistä, joilla on iso maha...
:whip:

Tiedäthän, mitä sanotaan miehistä, joilla on iso maha...
:whip:
"That's not a beer belly. It's the gas tank for my love machine"?

Näytti Lasse aika pieneltä Ismon viereltä. Ismon pectoralikset kiinnittivät katseeni kerta toisensa jälkeen, nuo jumalallisen kiinteät ja pyöreät rinnat tulivat jopa uniini kun haaveilin nukkuvani niiden välissä ja välillä imeväni lämmintä maitoa Ismon suolaisista nänneistä..

Ei olis Hunks-Ossi enää ainoa silmänilo naisille...tai niin no, onhan siellä Ismokin...

Entä Rafa? Se on ollu varmasti eniten ilman paitaa.

"That's not a beer belly. It's the gas tank for my love machine"?

Näytti Lasse aika pieneltä Ismon viereltä. Ismon pectoralikset kiinnittivät katseeni kerta toisensa jälkeen, nuo jumalallisen kiinteät ja pyöreät rinnat tulivat jopa uniini kun haaveilin nukkuvani niiden välissä ja välillä imeväni lämmintä maitoa Ismon suolaisista nänneistä..
Voi sitä hekuman yötä, kun saisi lupsuttaa Ismon miehistä mahlaa suoraan alkulähteeltä. Ismon täytettyä sinut kuin pahaisen täytekeksin, voi raukeana nukahtaa Ismon rauhoittaville rinnoille...:kuola:

Entä Rafa? Se on ollu varmasti eniten ilman paitaa.
Onhan Rafa ristus komia kaveri, mutta Ismolla on vaan niin paljon isompi...

maha...

Jotain yhteistä? :D

Nyt kyllä kuulostaa vähän aprillivedätyseltä...tai näin mä ainakin haluan uskoa :wtf:

Liitteet

• wgq2yu.webp
    wgq2yu.webp
    24,7 KB · Katsottu: 1 393
Taas yks vittupääteini lisää sarjaan, perkele. Pumpulissa kasvanut kermaperse Miro, aivan vitun raivostuttava jätkä. Vedän varmasti turpaan jos näen jossain. :curs:

Taas yks vittupääteini lisää sarjaan, perkele. Pumpulissa kasvanut kermaperse Miro, aivan vitun raivostuttava jätkä. Vedän varmasti turpaan jos näen jossain. :curs:

Joo ei tuo kovin vahvalta näytä mut annetaan kundille kuitenki tsäänssi.

Sietäs poika saada oikeen vanhanaikaisen selkäsaunan, perkele.

Mikä hinttari toi Mirokin nyt on olevinaan.:jahas: Ja Helena on niin selkeesti Stuban mutsi kun urkkii Karista Ja Roomeosta tietoja.

Elä muuta sano, itelläkin alkoi heti kiehumaan kun ton kaverin näki:jahas: Niko oli kyl hyvä: "äitiii"

Pikkasen repes tolle lasselle, "ismo se tässä muuttaa meille asumaan"
Tais tulla näistä päälliköistä kunnon parivaljakko :D

Ei vittu jos tollanen Miron tapanen tulis mun kanssa asumaan niin pistäisin sitä heti turpaan ja tekisin siitä mun kotiapulaisen!

Ei vittu jos tollanen Miron tapanen tulis mun kanssa asumaan niin pistäisin sitä heti turpaan ja tekisin siitä mun kotiapulaisen!

Mut entä jos sä olisit insukynis niinku niko etkä pärjäis sille ja ainoa keino vastustaa olis lapsellinen kiukkuilu?

Sanoisin ukolle että tulee kyykyttämään kiusaajan:jahas: Varmaan ottaisin vittuilun vastaan ilman vastustelua...:dance:

Back
Ylös Bottom