Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedäthän, mitä sanotaan miehistä, joilla on iso maha...Ismon jättiläismäinen maha pääsi kyllä loistamaan ja kunnolla. :wtf:
"That's not a beer belly. It's the gas tank for my love machine"?Tiedäthän, mitä sanotaan miehistä, joilla on iso maha...
:whip:
Ei olis Hunks-Ossi enää ainoa silmänilo naisille...tai niin no, onhan siellä Ismokin...
Voi sitä hekuman yötä, kun saisi lupsuttaa Ismon miehistä mahlaa suoraan alkulähteeltä. Ismon täytettyä sinut kuin pahaisen täytekeksin, voi raukeana nukahtaa Ismon rauhoittaville rinnoille..."That's not a beer belly. It's the gas tank for my love machine"?
Näytti Lasse aika pieneltä Ismon viereltä. Ismon pectoralikset kiinnittivät katseeni kerta toisensa jälkeen, nuo jumalallisen kiinteät ja pyöreät rinnat tulivat jopa uniini kun haaveilin nukkuvani niiden välissä ja välillä imeväni lämmintä maitoa Ismon suolaisista nänneistä..

Onhan Rafa ristus komia kaveri, mutta Ismolla on vaan niin paljon isompi...Entä Rafa? Se on ollu varmasti eniten ilman paitaa.
Nyt kyllä kuulostaa vähän aprillivedätyseltä...tai näin mä ainakin haluan uskoa :wtf:
Siellä kiukaalla oli oskun nakki paistumassa. Se on kuule osku ihan sun syy jos Pihlajakadun sauna syttyy tuleen.
Taas yks vittupääteini lisää sarjaan, perkele. Pumpulissa kasvanut kermaperse Miro, aivan vitun raivostuttava jätkä. Vedän varmasti turpaan jos näen jossain. :curs:
Sietäs poika saada oikeen vanhanaikaisen selkäsaunan, perkele.

Taas yks vittupääteini lisää sarjaan, perkele. Pumpulissa kasvanut kermaperse Miro, aivan vitun raivostuttava jätkä. Vedän varmasti turpaan jos näen jossain. :curs:
Ei vittu jos tollanen Miron tapanen tulis mun kanssa asumaan niin pistäisin sitä heti turpaan ja tekisin siitä mun kotiapulaisen!