Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mitähän tuo rafu meinaa kun on pistäny kämppiä ihan urakalla myyntiin. Varmaan jonkun vosun kämppä jota se on käyny höyläämässä? Se kellokin saatto olla joltain sellaselta. Ossi saakin hyvän maineen firmalleen tuosta. :D

Rafael on varmasti joku kunnon Auervaara. Se koirakin aiheutti pientä repeilyä :D.

Rafael on kunnon seksimies. Sillä varmaan 10 seksisuhdetta yhtäaikaa ja Jenni on vaan yks niistä. Ja en todellakaan luota tuohon sen asuntobisnes juttuihin.. veikkaan että siitä koituu harmia Ossin Happy Homesille.

Jarkko on mun lempihahmo, btw... sen herrasmiesmäisyys on mun mielestä hauskaa ja tykkään ku se on niin rauhallinen.

Jarkko on mun lempihahmo, btw... sen herrasmiesmäisyys on mun mielestä hauskaa ja tykkään ku se on niin rauhallinen.
Jotain hämärää senkin touhuissa varmasti on, sano mun sanoneen... Kun eikös hän huijannutkin käyneensä Lontoossa, vaikka olikin Monacossa?!

Pitkästä aikaa hyvää matskua:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ysuA422LKZ0&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ysuA422LKZ0&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

miksi tsardaanilla on aina niin rumia kauluspaitoja?

ja mistä vitusta toi päivinen ton tanjan tietää. Tyhmä toi jenni varastaa nyt toisen koira
menneisyydestä tuttu mies. Juulian isä? toivotaan että seppo nyt suuttuu päiviselle ku pelästytti tanjan ja käy sit ojentamassa.
jenniltä tosi tyhmä temppu. "niko treenaa uutta hengitystekniikkaa uintia varten" tai jotai

Joo eli kaikkihan nämä ovat selviöitä. Päivinen on Juulian isä, kun taas Jarkko voi menettää kaiken avioerossa. Ainoastaan Aaro kuvio on helvetin pimeä. Tekeekö Salkkarit "Päivien viemäät"?

Päiviö on selvästi juulian isä. alkaa pikkuhiljaa salkkarit mennä vaan vanhaan ja parempaan suuntaan :rock: vielä ku sais ton ismon ja karin vanhaan kondikseen:kippis1:

Back
Ylös Bottom