Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja "Haluatko filmitähdeksi?" tositeeveessä Helin ope ja Salla muhinoivat keskenään :eek:

Ja Salla on hiukan vaivaantuneen oloinen kun "Helin ope" nuolee sen rintoja :lol2:

E: Jotenki muistasin ettei tankki ois ollu silloin ihan yhtä tankki ku nyt....

Ja Salla on hiukan vaivaantuneen oloinen kun "Helin ope" nuolee sen rintoja :lol2:

E: Jotenki muistasin ettei tankki ois ollu silloin ihan yhtä tankki ku nyt....

Siis mitäh? :D Mä olen joskus aikoinaan jäänyt jostain paitsi.. Noh, ehkä mun elämä on parempilaatuista, kun jäi näkemättä.. :lol2:

Siis mitäh? :D Mä olen joskus aikoinaan jäänyt jostain paitsi.. Noh, ehkä mun elämä on parempilaatuista, kun jäi näkemättä.. :lol2:

Traumoja mullekki on siitä jääny :D ..mut eikös se tankki just ollu jossain väkisinhaluanjulkkikseks kisassa? Taisi vielä voittaa..vai muistanko ihan väärin?

Jahas, Tankki on näköjään päässyt jopa IMDB:n listalle :D
http://www.imdb.com/name/nm1404447/

Onneks sillä ei ollut mitään jörnö-kohtausta siinä Levottomat 3-leffassa. Maailman huonoin leffa olisi kyllä saanut siinä vielä huomattavan oksetuskertoimen..

Edit. Mitvit, se on levyttänytkin!?
http://www.laturi.fi/kauppa.dll?albumi?tuote=6987614D-385F-3146-AE7F-494B92F30CE4
6987614D-385F-3146-AE7F-494B92F30CE4_large1.jpg

AR5330_4.jpg

EI helvetti, oliko tuo se Hanna B. Meikkiä ja Photoshopia niin tuohan näyttää melkein siedettävältä.
Viikonloppuna odottaa kunnon Salkkari-maratoni kun tällä viikolla on jäänyt täysin Salkkarit katsomatta.

Heli tapaa Tarun seksuaalisten vähemmistöjen opiskelijapiknikillä.

tiistaina 20.3.2007, osa 1350

Taitaa olla jo khyl wanha juttu. siit se lähteeeee.

Heli tapaa Tarun seksuaalisten vähemmistöjen opiskelijapiknikillä.

tiistaina 20.3.2007, osa 1350

Taitaa olla jo khyl wanha juttu. siit se lähteeeee.

Taru = opettaja ????

Vittu toi Heli on raivostuttava, Lauralla on rumin letti mitä oon ikinä nähny, Tankki & Tuomo on säälittäviä molemmat, se homo joka pyöri kulli pystyssä sen auton katolla siinä Teuvo Lomanin musavideossa on naurettava stereotyyppi...

Kaikki hahmot on täyttä helvettiä, miten kukaan (minä) voi katsoa tätä sarjaa.

Anselmilla lihaa tosiaan lisää tullu :P Anselmi ja silmä-Minna taitaa päästä hommiin :) Miten se Robo kusi sen kirjeenannon, näytettiinkö sitä?

Salkkarit tuntuu hemmetin lyhyeltä ohjelmalta joten otin eilen aikaa paljonko varsinaista ohjelmaa tulee, niin sain sekuntikellolla ajan 19 minuuttia ja 5 sekuntia.

Eli yksi mainosten välinen jakso ei ole edes kymmentä minuuttia. Paha, paha.
Meitä on vedätetty, pitäisi olla muka puolen tunnin ohjelma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom