Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja onhan sarjaan ainakin tulossa se yksi näyttelijä, mikä oli siinä laura sarjassa aikoinaan. En siis ole katsonut tuota, mutta sisko on.. ;) Siinä mainospätkässähän se sanoo tumpille jossain baarissa: "Mä voin tehdä sulle mitä mä haluun.."

Ja onhan sarjaan ainakin tulossa se yksi näyttelijä, mikä oli siinä laura sarjassa aikoinaan. En siis ole katsonut tuota, mutta sisko on.. ;) Siinä mainospätkässähän se sanoo tumpille jossain baarissa: "Mä voin tehdä sulle mitä mä haluun.."

Emma mun mielestä sano ton repliikin

Emmalla kurkku kipeenä:itku: Ismo joo taas hoitaa homman himaa.

Oli aika kummallista, kun ekassa kohtauksessa sen ääni oli käheenä siellä Kentaurissa (onks se ees sen nimi nykyään?), mut sitte siellä rannalla se oli taas tavalline. Sitte seuraavassa se oli taas Kentaurissa ja ääni oli entistä pahempi :D Sitte seuraavassa Sievisillä se tais taas olla ihan ok.

Oli aika kummallista, kun ekassa kohtauksessa sen ääni oli käheenä siellä Kentaurissa (onks se ees sen nimi nykyään?), mut sitte siellä rannalla se oli taas tavalline. Sitte seuraavassa se oli taas Kentaurissa ja ääni oli entistä pahempi :D Sitte seuraavassa Sievisillä se tais taas olla ihan ok.

Ne ei niinq kuvaa niit jaksoi zilleen samana päivänä eli Emman kurkku on voinu parantuu.

Vittu mikä salapoliisi!

421981.jpg

Ne ei niinq kuvaa niit jaksoi zilleen samana päivänä eli Emman kurkku on voinu parantuu.

No kyllähän mä nyt sen tajuun, mutta olis voinu vaikka lykätä kuvauksia siihen asti, ku kurkku on terve :D Ei toi nyt tietenkään paha moka oo, mut huvitti kuitenki ku katoin. Tuskin ainakaan missään leffassa jätettäis tolleen.

No kyllähän mä nyt sen tajuun, mutta olis voinu vaikka lykätä kuvauksia siihen asti, ku kurkku on terve :D Ei toi nyt tietenkään paha moka oo, mut huvitti kuitenki ku katoin. Tuskin ainakaan missään leffassa jätettäis tolleen.

Aikoinaan tuli Neloselta jalkapallo aiheinen Drean Team -sarja. Yhdessä jaksossa erään näyttelijän hiusten pituus vaihteli muutamaan kertaan lyhyestä pitkään. Oli ilmeisesti käynyt parturissa vähän huonoon aikaan kuvausten kannalta :D

Se yliopistomaikka pääsee ihan saletisti jossain vaiheessa lipittämään Helin hiirenpilluleukaa. Ja Anselmi ei taaskaan saa pesää, voi voi.

Veikkaanpa että se kirje ei päädy sen typylin käteen :(

No eihän sen kyborgin älykkyysosamäärä riitä siihen, että se veis kirjeen Minnalle asti. Ei sitten voinut antaa Samille sitä kirjettä vietäväksi vaan piti valita keharikersa viestinviejäksi:thumbs:

No eihän sen kyborgin älykkyysosamäärä riitä siihen, että se veis kirjeen Minnalle asti. Ei sitten voinut antaa Samille sitä kirjettä vietäväksi vaan piti valita keharikersa viestinviejäksi:thumbs:

Joo ja ei helvata se amiksen selitys siitä kirjeestä :D

Retoriset kysymykset-laulelma tuoreista salkkareista..

Anselmi lähettää apostoliksi Robo-Nikon,
mahtaako kuitenkaan päätyä perille rakkausviesti käsissä kyborgin?

Ossille selvisi pelihimot Ipen,
kohta on käsissä hinkit maturen?

Antaako anteeksi kynikselle Nato-Faija,
vai alkaako puhua tunteistaan Paulalle Romeo kuin papukaija?

Hymyilyttäisikö Maijan mutsia Emmaa,
jos vain saisi yhteyden kyniksen hasisjemmaan?

Mitä tekee Helille tuo Taru,
onko hän kylmä ja kaikinpuolin vain karu?

Mitä epäselvää löytää Snow Teamista jämpti kirjanpitäjä,
lyökö Ipeltä luun kurkkuun ja näin ollen Ippeä kutsuu pian käräjä?

Vaan miten on takatukka Eero, jonka veli on Aaro,
saako hän Jennin tavaraa laulaessaan Femme like U:ta kuin K-Maro?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom