Ensi syksynä nähdään kuulemma Marttina Aitolehti muutamassa jaksossa?! Näin ainakin oli MTV:n tekstikanavalla..
Tuomon uusin syrjähyppy. Tumpilla on kohta joka kaupungissa yks penska!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensi syksynä nähdään kuulemma Marttina Aitolehti muutamassa jaksossa?! Näin ainakin oli MTV:n tekstikanavalla..
Ja onhan sarjaan ainakin tulossa se yksi näyttelijä, mikä oli siinä laura sarjassa aikoinaan. En siis ole katsonut tuota, mutta sisko on.. ;) Siinä mainospätkässähän se sanoo tumpille jossain baarissa: "Mä voin tehdä sulle mitä mä haluun.."
Joo Emma se oli. Ei jumalauta käyköhän Tumppi painamassa seuraavaksi Emmaa?
Emmalla kurkku kipeenä:itku: Ismo joo taas hoitaa homman himaa.
Oli aika kummallista, kun ekassa kohtauksessa sen ääni oli käheenä siellä Kentaurissa (onks se ees sen nimi nykyään?), mut sitte siellä rannalla se oli taas tavalline. Sitte seuraavassa se oli taas Kentaurissa ja ääni oli entistä pahempi :D Sitte seuraavassa Sievisillä se tais taas olla ihan ok.
Vittu mikä salapoliisi!
Ne ei niinq kuvaa niit jaksoi zilleen samana päivänä eli Emman kurkku on voinu parantuu.
No kyllähän mä nyt sen tajuun, mutta olis voinu vaikka lykätä kuvauksia siihen asti, ku kurkku on terve :D Ei toi nyt tietenkään paha moka oo, mut huvitti kuitenki ku katoin. Tuskin ainakaan missään leffassa jätettäis tolleen.
Ja Anselmi ei taaskaan saa pesää, voi voi.
saa nyt nähdä saako.
Veikkaanpa että se kirje ei päädy sen typylin käteen :(
No eihän sen kyborgin älykkyysosamäärä riitä siihen, että se veis kirjeen Minnalle asti. Ei sitten voinut antaa Samille sitä kirjettä vietäväksi vaan piti valita keharikersa viestinviejäksi:thumbs: