Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
panu ja roinatan ei nyt juuri kerkee Pihlikselle. Ne on samalla leirillä Bulgariassa. Panu tähtää ysikymppiin ja Roinatan tekee debyyttinsä cbb:ssä.

Ei olisi Sepolle suonut moista kohtaloa. Sillähän on muutenkin ollut sydämen kanssa ongelmia ja nyt vielä tää.

Sääliksi käy kyllä Seppoa, niin hyvä mies on.

Osaan jo vähän aavistaa, että lapsi päätyy nyt takaisin Isabellan rakastavaan huomaan, kun lastensuojeluviranomaiset eivät katso Sebastianin oleva riittävän hyvä huoltaja Marjan ollessa koomassa.

Sääliksi käy kyllä Seppoa, niin hyvä mies on.

Osaan jo vähän aavistaa, että lapsi päätyy nyt takaisin Isabellan rakastavaan huomaan, kun lastensuojeluviranomaiset eivät katso Sebastianin oleva riittävän hyvä huoltaja Marjan ollessa koomassa.

Isabella Holm ei taatusti ota mitään rääkyvää kersaa riesakseen!

Seuraan!Siitä riiviöstä ei oo enää Bellalla mitään hyötyä ku Sege ei hoida sitä Stuba ei lämpene.

Niin joo, onhan sulla ihan hyvä pointti tossa. Luulen, että Isabella kuitenkin edes jossain määrin rakastaa omaa mukulaansa ja haluaa sen takaisin.

Osaako joku tiivistää eilisen päivän jakson tapahtumat?

--

Miten musta tuntuu, että Seppo ei ole ajanut sen Sebastianin vaimon yli. Vaan että annetaan ymmärtää, että syyllinen onkin Seppo, vaikkei olekaan. :)
Voi olla että mun teoria kusee, kun jäi eilinen jakso näkemättä.

Osaako joku tiivistää eilisen päivän jakson tapahtumat?

--

Miten musta tuntuu, että Seppo ei ole ajanut sen Sebastianin vaimon yli. Vaan että annetaan ymmärtää, että syyllinen onkin Seppo, vaikkei olekaan. :)
Voi olla että mun teoria kusee, kun jäi eilinen jakso näkemättä.

Eikös tuo ollut eilisen jakson juttuja? Siis se että Sepolla on erittäin syyllinen olo? Luulen itsekin että Seppo ei sen päälle ajanut, vaan joku muu ja Seppo tosissaan kolhaisi johonkin eläimeen.

Back
Ylös Bottom