Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
En tiiä, mutta kyttä saa pildeä hössönsössön-Katariinalta! Aika selvä kuvio taas vaihteeks. Kuin myös se, että Anakonda saa jossain vaiheessa jotain kautta tietää, että Kätsy heitti Sarahin jorpakkoon. Mutta Ana voi antaa tuon myös suuren rakkauden voimalla anteeks.

Vittu mua häiritsee toi Antti ku se liikuttelee sen tukkaa kokoajan. Rupes jo huvittamaan tässä viimisimmässä jaksossa vaikka se on pistänyt silmään jo alusta asti. Varsinkin sillon ku se kuulee jotain ikäviä uutisia tai epäilee jotain. Samalla sen silmät laajenee rantapallon kokoseksi. Varmaan rupee tukka pyörimään päässä sillä kun kuulee Katariinan heittäneen Saran sieltä sillalta. Pakkohan sen on kertoa, nää jutut on niin vaikeasti arvattavissa aina. En olis kyllä uskonu Katariinasta, että lämpenee tolle Antille vaikka Antin vahinkoseisokit on jo huomattu Katariinan seurassa pidemmän aikaa.

Nyt on kyllä vuosituhannen tyylimoka tuo Jennin uus tukan väri! Ei käy yhtään! Vanhentaa ja tekee kalpeen näköseks, ei hyvä.

Poliisi-Antilla on myös vamppyyrin hammas. Alhaalla oikealla.
Ei ois uskonu, et Katariina menee tollaseen sääli-pillu lankaan. Ensin jauhetaan jostain pikkusesta jäniksenpojasta ja sitte juostaan omaan huoneeseen itkeä pillittämään.

Ite kirjottasin Heidille ja Ismolle romanssin.
edit. Tai mulle ja Heidille.

Ite kirjottasin Heidille ja Ismolle romanssin.
edit. Tai mulle ja Heidille.

Minä ja 99% sarjan katsojista leikkaisivat kalanaaman vittuun koko sarjasta.

645422.jpg

Tuolta se näyttäisi jos kävisi minulle jotain inisemässä sillä ärsyttävällä - Kalanaama signatured- vitunvammaisella- ilmeellä.

Oon alkanu kaipaamaan Aitoa Ismoa. Toivottavasti se hakkais, tai vähintään edes vähän kurittais lähiaikoina jotain Pihlajakadun pikkulutkaa

En tiiä, mutta kyttä saa pildeä hössönsössön-Katariinalta! Aika selvä kuvio taas vaihteeks. Kuin myös se, että Anakonda saa jossain vaiheessa jotain kautta tietää, että Kätsy heitti Sarahin jorpakkoon. Mutta Ana voi antaa tuon myös suuren rakkauden voimalla anteeks.

Mä luulen, että Antti on saanut pientä vihiä Katariinan&Miikan kuvioista ja alkanut kehittää kylmäveristä suunnitelmaa Katariinan päänmenoksi. Luultavasti Antti panee Katariinaa n. 3-4 kertaa, jonka jälkeen hän varastaa Amadeuksesta levytangon+40kg painoja ja upottaa Katariinan itämereen. Antista on selvästi kuoriutumassa psykopaatti.. Saattaa olla Polvijärven suvun geeneissä taipumusta epävakaisuuteen.

Säälittää vähän tuo Venla, kun joutuu katselemaan Jirin pelleilyä lähietäisyydeltä. Venlan pitäisi löytää joku Kari Taalasmaan kaltainen kunnollinen mies rinnalleen.

Illan päähuomiot:

-Lopun kohtaukseen oli selvästi panostettu hienoilla erikoistehosteilla!
-Arvatkaa kahdesti, oliko Elias lähdössä sinne Brysseliin?
-Supolla on joku ikäkriisi. Hohhoijaa, on se vaikeeta myöntää että tarvii rillit, johan se on muuten jotain 100-vuotias.
-Ismoo ei tarvii enää näyttää saunassa.
-Uudet hienot suihkutilat oli onnistuttu tekemään ilmeisesti entisen saunan paikalle! Tuokin ikuisuuskysymys ratkes, että miks Pihliksen saunassa ei oo suihkua, nyt on!

Back
Ylös Bottom