Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Lasse tosiaan haluaa mokkatussua. Tuukkahan on kunnon roidrage-vässykkä. Niko on aivan vitun tyhmä jätkä, tällä hetkellä vihaan sitä eniten. Stuba on jäätävän kova jätkä! Aivan helvetin cool, kohta jää Aki Nikkinenkin kakkoseksi. Stuba on mun idoli:rock:.

Henki perkele! Aki Nikkistä ja Stubaa ei voi verrata toisiinsa!

Aki oli hieno mies, omasi vittuilun mahtavasti (kenties tämän takia vittuilenkin n.aina, kun pikkupoikana kuunnellu Akia). Oli myös kovan luokan panomies!

Nykynen Stuba on aika vessukka, välillä uhoo nii maan perkeleesti ja joskus kävelee kiltisi Isobellan talutushihnassa. Vanha Stuba, siinä oli sitä jotain! Kunnon piripää.

Aki oli hieno mies, omasi vittuilun mahtavasti (kenties tämän takia vittuilenkin n.aina, kun pikkupoikana kuunnellu Akia). Oli myös kovan luokan panomies!

Nykynen Stuba on aika vessukka, välillä uhoo nii maan perkeleesti ja joskus kävelee kiltisi Isobellan talutushihnassa. Vanha Stuba, siinä oli sitä jotain! Kunnon piripää.

Voi kuule, Stubahan on panomies parhaasta päästä. On päässyt puikottamaan Cindyä ja saa koska vaan Isobellan nirppanokkapimpin märäksi kuin Niagaran putoukset. Naulannut kaksi kuuminta kissaa Pihlajakadulta -> SONNI. Ja mies joka uskaltaa Seppo Taalasmaalle uhitella ansaitsee multa suuret rispektit. Kyllä Stuba on todellinen kovis. Ei voi kuitenkaan verrata Nikkiseen, erilaisia tyyppejä kuitenkin. Mutta tällä hetkellä Stuba on ylivoimaisesti paras tyyppi Pihlajakadulla pitkään aikaan :rock:.

Kyllä se vaan näin on! Vaikka Stubastian onkin ehkä tällä hetkellä Pihliksen kovin jätkä, niin kyllä Nikkinen on edelleen se kuningas! Stubastian on loppujen lopuks aika kesäpoika Nikkiseen verrattuna.

En nyt mitenkään yrittänyt viisastella.. salkkarit vaan on täyttä kuraa mielestäni. Kyllähän sieltä tv:stä tulee paljonkin hyödyllistä ohjelmaa, salkkarit ei vaan ole yksi niistä. Ja niinkuin sanoin IMO ... :whip:

Edit: ja pointti oli että jos buzzissa haluaa pärjätä niin käyttää sen salkkareiden ajan ihan muun tiedon opiskeluun, tulee samalla sitä hyödyllistä tietoa jota voi käyttää vähän useamassa tilanteessa.....

http://www.pakkotoisto.com/netista-poimittua/17275-repesin-eli-hauskoja-kuvia-netista-662/#post2871570

Ehkä on parempi et alat vaan kattella salkkareita ja jätät sen opiskelun ja järjen käytön muille..

Hei hou, tuli semmonen outo deja vu vai oliko se bon vojaatsi... Sillä kaupanpitäjältähän on se perillinen (Liisa), niin oiskohan tämä Ippen ensimmäinen vaimo Liisa? Jos vaikka ensimmäistä kertaa tuli tähänkin sarjaan kuolleista herääminen (jos case Sallaa ei lasketa).

Hei hou, tuli semmonen outo deja vu vai oliko se bon vojaatsi... Sillä kaupanpitäjältähän on se perillinen (Liisa), niin oiskohan tämä Ippen ensimmäinen vaimo Liisa? Jos vaikka ensimmäistä kertaa tuli tähänkin sarjaan kuolleista herääminen (jos case Sallaa ei lasketa).

Mulleki tuli sellanen bon voyage fiilis tästä, että tätä speksattiin muutama sivu sitten täällä. :D Ite oon kyllä myös sitä mieltä, että kyseessä on sama Liisa ja tää Elsa olikin Ismon vanha anoppi. En kuitenkaan tässä tapauksessa usko mihinkään kuolleista heräämiseen vaan se hinttari lakimies ei vaan tiennyt, ettei Liisassa ole vähään aikaan henki pihissyt. Eiköhän se Ismolle menisi siinä tapauksessa koko kauppa vai mitä mieltä on Pakkotoiston lakimiehet?

Mulleki tuli sellanen bon voyage fiilis tästä, että tätä speksattiin muutama sivu sitten täällä. :D Ite oon kyllä myös sitä mieltä, että kyseessä on sama Liisa ja tää Elsa olikin Ismon vanha anoppi. En kuitenkaan tässä tapauksessa usko mihinkään kuolleista heräämiseen vaan se hinttari lakimies ei vaan tiennyt, ettei Liisassa ole vähään aikaan henki pihissyt. Eiköhän se Ismolle menisi siinä tapauksessa koko kauppa vai mitä mieltä on Pakkotoiston lakimiehet?

Ei, vaan silloin sen kauppa (tässä tapauksessa vain lakiosa) menisi hintti-kallelle. Ja tosiaan pari sivua sitten tästä aiheesta oli mehevää spekulaatiota ja itse uskon, että tuo Liisa on juurikin se Ismon ex-vaimo. Eli luultavasti pian saadaan hinttari takaisin ruutuun ja Ismon nyrkit heilumaan. Olettaen tietysti, että Kalle osallistuisi perunkirjoituksiin ja tulisi takaisin Suomeen sieltä Brasilian auringon alta.

Mulleki tuli sellanen bon voyage fiilis tästä, että tätä speksattiin muutama sivu sitten täällä. :D

Taasko mä olen myöhässä... juma, ja mä luulin, että nyt mulla on ensikäden tietoa, joka tulee mullistamaan salkkareiden historian... mutta eipäs ollutkaan...

WOW WOW enpä olisi uskonut että näin loistavan sarjan ketju löytyy pakkikselta! :rock:

On se upee sarja. Tuo suklaatyttö on kyllä kuuminta hottia salkkareissa sitten isabellan jälkeen! :pano: :pano:

Samaa mieltä. Pääsis Lasse antamaan tanssien päätteeksi kunnon kyydit:pano:

Tuukka vetään kunnon no pain no gain - taktiikalla punttia :D Ja katariinan mielestä punttailu tylsää? Näin sitä taas dissataan maailman hienointa harrastusta

Mua kyllä ärsyttää niin paljon toi afrikan-veden-jumala. Siis kun se puhuu nii pää hajoo! Se on samanlainen, kun Niko tai siis sen puhetyyli. Ei minkäännäköstä painavaa siinä äänessä, ne sopiski hyvin yhteen!

Herranen aika kun tuo sonja on kiimasen näkönen naaras puhumattakaan upeista kintuista :kuola: :pano: :rock:

Koskahan lasse pääsee pukille sonjan kanssa, kenties tänään tanssuista tullessa? :)

Sonjan aksentti on todella seksikäs!

Back
Ylös Bottom