Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
e: vaikka täällä ei sallitakkaan juonipaljastuksia, niin on niitä välillä täällä esiintynyt. kysymys kuuluukin, onko ne sallittuja jos käyttää spoilertoimintoa?

Eipä taida spoilaaminen olla sallittua, eikä täällä kauheasti olla spoilattu. Mä luulen, että nää tänne kirjoitetut "spoilerit" on enemmikseen pakkislaisten arvailuja/fantasioita tulevista juonikuvioista. :D

Veikkaanpa että Liisa on Ismon kuollut ja kuopattu vaimo.:rolleyes:

Mä voisin veikata samaa.

e. Toisaalta ei Ismolle voi käydä niin hyvä tuuri, että Liisa haluaisi pitää sitä kauppaa Ismon kanssa. Siis jos se Liisa edes on Ismon kuollut vaimo.

Tuli mieleen hevosen turpa tuosta afrikkalaisesta.

Oon aika varma myös tästä asiasta, että katariina ja niko tekee fo real lääkärileikkejä ja jotenkin mallintavat jotain tekohengitys/ muuta tilannetta. :) Ja pääsevät pälkähästä.

No toi saattaisi jopa mennä läpi jennin kaltaiselle idiootille.

Voi vittu kun repesin tolle Lasselle:D "you must be from.... Africa". Tuli ihan mieleen kun kaveri kerran pubissa tuijotti jotain neekeriä, käveli sen luokse hirveässä väännössä, osoitti neppeä sormella ja sanoi "I know that you are a nigger, I don't like you".

Nyt on kyllä Niko busted. Saa nähdä kummalle Jenni on enemmän vihainen, panomiehelle vai Katariinalle.

Veikkaan kanssa että ei Niko&Katsu vielä kiinni jääny lähellekkään. Bimbo-Jennin kauhistunu ilme johtu vaan siitä, että se näki Niken sängyssä ja joku heilu peiton alla ottamassa siltä suihin. Ja tilanne on vähäks aikaa vielä pelastettu.

Vittu että vituttaa nykyään tuo Ismon kouhotus tuon kuppasen kauppansa kanssa! :curs: Ja koko ajan huutelemassa kaikille "ihan kohta saatte tuoretta pullaa". Hyi vittu nössö, vois tunkea ne pullansa helvettiin ja vähän ryhdistäytyä. Toivottavasti Ippe pystyttää sinne "Lihaa ja maitoa" -kauppaan edes sen täällä jonkun ehdottaman blackjack-pöydän!

Ellei sitten katsu ole ehtinyt peiton alle piiloon ja jenni luulee, että siellä olisi vaikka peppi :D

Näinpä! Ja sitten Jenni menee möläyttämään Pepille jotain että ohhoh, tuhma tyttö kun imeskelit Nikon tikkaria, ja Peppi luulee taas että Niko on leijunu jotain olemattomia :D

e: vaikka täällä ei sallitakkaan juonipaljastuksia, niin on niitä välillä täällä esiintynyt. kysymys kuuluukin, onko ne sallittuja jos käyttää spoilertoimintoa?

Tärkeä Info. LUKEKAA!!

Tämä thread on tarkoitettu vain ja ainoastaan TV:n tahtiin sarjaa seuraaville!

Ennakkoon katsojille oli oma threadinsa, jonka he itse pilasivat ja saivat lukituksi jatkuvalla jaksoista itkemisellä. Tämän vuoksi tässä threadissa pätee seuraavat säännöt:

- EI JUONIPALJASTUKSIA!!! Jaksoista ei myöskään puhuta ennakkoon millään tavalla. Ei edes spoiler-tageilla.
- Ei kysellä jaksojen perään eikä myöskään linkitellä niitä (koskee myös muiden sivustojen mainostusta).

Näin lukee ekalla sivulla.

Toisaalta ei Ismolle voi käydä niin hyvä tuuri, että Liisa haluaisi pitää sitä kauppaa Ismon kanssa. Siis jos se Liisa edes on Ismon kuollut vaimo.

Aikamoinen tuuri saisi olla, että kuollut vaimo tulisi vielä pitämään kauppaa miehensä kanssa :D Tää Liisa-tytärhän on nyt "kadoksissa", eli veikkaan, että se on juurikin Ismon vaimo, ja kadoksissa olon syy on kuolema. Mun mielestä Ismo ei oo ikinä puhunut mistään appivanhemmista.

Tosin, jos osoitetiedot on vanhentuneet, niin eikö väestörekisterissä pitäisi olla tieto kuolemastakin..No, salkkarit on salkkarit, en usko, että sattumaa tuo Liisa-nimi.

Aikamoinen tuuri saisi olla, että kuollut vaimo tulisi vielä pitämään kauppaa miehensä kanssa :D Tää Liisa-tytärhän on nyt "kadoksissa", eli veikkaan, että se on juurikin Ismon vaimo, ja kadoksissa olon syy on kuolema. Mun mielestä Ismo ei oo ikinä puhunut mistään appivanhemmista.

Tosin, jos osoitetiedot on vanhentuneet, niin eikö väestörekisterissä pitäisi olla tieto kuolemastakin..No, salkkarit on salkkarit, en usko, että sattumaa tuo Liisa-nimi.

Juurikin näin. Eli siis jos se Liisa onkin Ismon kuollut vaimo, mutta se on nyt 'kadoksissa', niin jos todetaan että tämä Liisa onkin Ismon kuollut Liisa, niin eikö silloin puolet kaupasta kuuluisi Kallelle? Eli Liisan todetaan kuolleen, jolloin hänen jälkeläinen (Kalle) kutsutaan perunkirjoituksiin. Sitten perunkirjoituksissa Ismo näkee Kallen ja tajuaa miten koko systeemi onkin ollut.

Tarkoittaa sitä, että jaksoista ei puhuta ennakkoon jos joku dorka on sen mennyt etukäteen jo katsomaan. Ainahan sitä spekuloida saa.

Ymmärsin kyllä, oli vaan pakko saivarella. :)

Minä taasen veikkaan että Niko kohtaa vaikeudet silmästä silmään kuin kunnon panomies ja tokaisee Jennille tyyliin "Tunsin kummallista jäykkyyttä veitikassani ja Katariina ammattimaisena lääkärinä auttoi pääsemään tuskistani".

Tänään se nähdään miten Nikolle ja Katariinalle käy. Pakko sanoo että käy sitä Nikoa kateelsi ku saa tommosta lekuria tykittää. Pitää kuitenkin muistaa että tämä on vain TV-ohjelma

Gold Eagle yritti varmaan taas heittää vitsinä ton "tv-ohjelman"... Itseeni ei kyllä naurattanu, muutenkin aika väsynyttä jo vitsailla jostain tv-sarjasta...

Back
Ylös Bottom