Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Pian on Ismon emäntäkin hurjana kun Ippe on pelannut kaikki fyrkat pokerissa. Tuomon voi sitten vissiin jo melko varmasti diagnosoida vähintäänkin idiootiksi. Onhan se varmasti kivempaa vetää valaan kanssa jotain vitun hydrobicia kuin työnnellä Lellun kanssa lastenrattaita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei helevate tota aaro eero juttua:lol2::lol2:
kylla salkkarit on taas menneet uudelle asteelle:lol2::lol2:
ismolla on joo raha asiat vähän huonolla mallilla...

Mä näin Saulin viime sunnuntaina Kampin Scanburgeris.
Onkohan se siellä duunissa kun eihän sitä siellä siellä... öö.. no siellä missä ne muut asuu niin siellä talossa oo näkynyt aikoihin?

Heh, huijas kaikkia että lähti muka Australiaan. Käänteleekin vaan pihviä Scanburgerissä!
"Ai, moi Laura Kivirinta. Hyvin menee."
*paistorasvan kihinää*
"Joo, meri tossa kohisee takana.."

Tuomon voi sitten vissiin jo melko varmasti diagnosoida vähintäänkin idiootiksi. Onhan se varmasti kivempaa vetää valaan kanssa jotain vitun hydrobicia kuin työnnellä Lellun kanssa lastenrattaita.

Nyt puhuu joku asiaa.

Juu, fiksu kaveri tuo "Tuoppi"...

6568_sanna_luostarinen3.jpg

vs.

369656.jpg

Onkohan se siellä duunissa kun eihän sitä siellä siellä... öö.. no siellä missä ne muut asuu niin siellä talossa oo näkynyt aikoihin?

Heh.. Pakko sanoo, että Sauli asuu tossa naapurissa. Tosin nyt ei oo taas vähään aikaan näkyny, että en tiedä sitten onko muuttanut omaan kotiin jo. :eek:

Vittu, että toi Laura on kujalla, Antero hommaa pian muijan jonnekin hoitoon ihan saletisti.
Seppo taitaa pian saada tuheroa jos Ulla ei saa taas jotain hermoromahdusta:rock:

Ismo oli luottamuksen arvoinen :lol2:.Meinaakohan ismo "yllättää" tanjan kanarian matkalla vai maksoikohan vaan omat laskunsa snow teamin rahoilla?

Ja mä näin Saulin kaverin, Kasperin vähän aika sitten Jyväskylän yössä. Meni muuten Punaiseen lyhtyyn. :whip: Ainakin mxm varmasti tietää minkälainen paikka.

Ja mä näin Saulin kaverin, Kasperin vähän aika sitten Jyväskylän yössä. Meni muuten Punaiseen lyhtyyn. :whip: Ainakin mxm varmasti tietää minkälainen paikka.

Joo, kyllähän mä Jyväskylän tissibaarit tiedän:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom