Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Näin Ossia joskus, oli tosi lyhyt kundi mutta ihan skrodessa kunnossa. Akkoja pyöri kyllä ympärillä kameroiden kanssa. Olin ihan vitun kade :smoke:

Tuo Elsa on todella ärsyttävä.

Sori kun pistän 2 postia putkeen, mutta en vaan millään osannut quotata kahta eri postia kerralla. Täytyy lukea vähän noita neuvoja vissiin. Mutta se sälli jonka näin fitness expossa oli sit vissiin joku muu kuin Ossi. Se oli meinaan aika pitkä kaveri, ainakin 185cm. Sori kun hämmensin.

Osteri-Ossia(jossain sen oudossa kaksoiselämässä) on tullu nähtyä useesti Kangasniemellä tuning-autojensa kanssa ja Jyväskylässä baarissa narikassa hommissa. Mahdollisista lihaksista en tiedä, mutta pillua on varmasti tarjolla, sen sanon. Jenniä ei näillä reissuilla oo kyllä näkyny...

OT
henki: tuolta alhaalta löydät tollasen puhekuplan näkösen kuvakkeen, sillä saat tehtyä quottauksia niin paljon kuin haluat.

Jep, ja OT:na kehottaisin vaihtamaan Henkeä vielä tuon avatarin. Joku vielä luulee että oot ite siinä, ei oo nimittäin ihan mikään kaikkein välkyimmän näkönen kaveri...

Sami Sarjula aka Ossi on Wikipedian mukaan 184cm, eli ei nyt hirveän lyhyt.

Jep, ja OT:na kehottaisin vaihtamaan Henkeä vielä tuon avatarin. Joku vielä luulee että oot ite siinä, ei oo nimittäin ihan mikään kaikkein välkyimmän näkönen kaveri...

No useat on kyllä jo luulleet :D. En mä sitä vaihda, enhän mä mikään kovin välkky ole todellisuudessakaan, niin on ainakin kuva miestä myöten. Ja offtopic: se on "henkiä", ei "henkeä" :D. Tulee mun muinaisesta lempinimestä, runki-henki.

Saas nähdä milloin Stubastianin ja Cindyn lapsi ilmestyy salkkareihin :) jossain vaiheessa se tapahtuu, sillä onhan se jo nähty että kaikki tiet vie lopulta Pihlajakadulle. Tosin voihan olla että se onkin jo salkkareissa, kukaan ei vaan tiedä miltä se näyttää. Kenties Jiri? Tai nykyinen kässäritiimi saattaisi vaikka kirjoittaa huippukirurgi Katariinan Sebun ja Cindyn lapseksi, sen verran päätöntä menoa on taas nähty...

Joo, enpä taidan lopettaa ton kattomisen, tai ainakin pitää taukoa niin kauan kun tapahtuu jotain kiinnostavaa. Viikon olin kattomatta ja näköjään hommat menny enemmän päin persettä siinä aikaa..
Ei paljoa kiinnosta joku "Elias" / Elsa, joka pitää Ismoa tossun alla / rullahuuli Sampon kieroilut..

Joo, enpä taidan lopettaa ton kattomisen, tai ainakin pitää taukoa niin kauan kun tapahtuu jotain kiinnostavaa. Viikon olin kattomatta ja näköjään hommat menny enemmän päin persettä siinä aikaa..
Ei paljoa kiinnosta joku "Elias" / Elsa, joka pitää Ismoa tossun alla / rullahuuli Sampon kieroilut..

Samaa olen miettiny jo muutaman viikon. Ulla & Elsa kaksikko nostaa sellaset aggressiot pintaan että kohta saa TV maistaa jo nyrkkiä. Siihen päälle Helin lepakkofeministiuhoamiset ja Iiriksen huutaminen sekä Heidin tekopyhät lätinät ja kitinät niin pitäkää tunkkinne.
Nykyistä meinikiä katellessa tulee mieleen että ei ne Sallan ajat ehkä olleetkaan pahimmat tässä sarjassa.

ja siihen päälle vielä se virnuileva lörtsyhuuli niin jo on ainekset.
Toivottavati Sebukin sanoo kohta Isabellalle että sillä on lapsi niin pääsee näkeen millaseks muijan naama venähtää. Ja Joonatan vois hakata ton vässykkä Takatukka Tuukan ja naistenmies Jirin vittuun koko sarjasta.

Back
Ylös Bottom