Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
olikohan tuo Ulla joka sepille soitti jakson loppupuolella?

Mun veikkaus: Seppo ja Ulla on vielä jollain tapaa (virallisesti) naimisissa, ja Seppo haluaa eropaperit mahdollisimman nopeasti jotta voisi siis mennä Helenan kanssa naimisiin. Seppo ei kuitenkaan halua asiasta mitään ongelmaa eikä myöskään ole kertonut siitä Helenalle että on teknisesti vielä aviossa. :D

toi elsa on ihan saatanan rasittava paska, pilaa koko sarjan.

Täysin samaa mieltä! Vittu jos/kun se Ulla tulee kuvioihin vielä niin ei jumalauta, sitten alkaa kyl pieni tauko salkkareista. Sit jotenkin vituttaa ton Joonatanin puolesta, aina kaikki menee ihan vituiks sillä. No toivottavasti pääsee pian pamputtamaan Cindyä.

mun villi veikkaus:
Tuukka vetelee Roinaa ympäri korvia, Cindy suuttuu Tuukalle, jonka seurauksena Tuukka vetää herneet nokkaan ja lähtee kotiin itkeen.
Cindy jää hoitaan Roinan arpia ja lopulta antaa vähä piparia lohdutukseksi, ja taas on kaikki hyvin :rolleyes:
(miten niin muka kaukaa haettua...)

Onko Pihliksellä yhtään kämppää vapaana? Ei taida olla, joten vissiin sanomattakin selvää että Hössötihössöti-Paula järkkää Jirin asumaan niille vähän pitemmäkskin aikaa. Sotilaallisen tarkka Nato-Lasse ei kyllä tommosta liuhulettiä hyvällä kattele, liekkö käyny edes inttiä.

Toivottavasti muuten joku(Roinatan) kävis rankasemassa tota Cindyä kunnolla perseeseen. Vaikuttaa että tuo Tukka on vähän liian nössö niihin hommiin, mutta Cindy kuitenkin tuntus olevan aika munahaukka.

Joo Tuukka on dorkan kuulonen varsinki ku se huutaa. Itse epäilen että Tuukka itsevarmana menee räyhäämään Joonatanille ja Joonatan juo juomansa loppuun ja selättää Tuukan sanaakaa sanomatta ilman ongelmia. Tämän jälkeen Joonatan menee tanssimaan cindyn ja niitten kahen mimmin kans ketkä istu siinä samassa pöydässä. Ismo vois kyllä mun mielestä lyödä levyks ton elsan hetiku se edes näyttää siltä että alkaa taas haukoo henkeään.

Back
Ylös Bottom