Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitun Salla. Tää sarja alkaa olla ihan K18-matskua kun toi norsu pullistelee pitsiyökkäri päällä. "Näytätpä seksikkäältä" - sama kuin sanois albinolle, että oletpas ruskettunut.

Ei vittu, nyt tuli pääpotti:lol2: Tankki meni sitten salille ja oli oikein tekniikatkin kunnossa:D

edit: ja tumppi toi tolle norsulle vaahtokarkkeja:D:D

Just tossa vaimolle sanoin, että saattaa pientä kommenttia löytyä tästä ketjusta koskien Tankin rintaprässäilyä. Hitto mä haluun nähdä sen ihan oikean tangon alla!

Just tossa vaimolle sanoin, että saattaa pientä kommenttia löytyä tästä ketjusta koskien Tankin rintaprässäilyä. Hitto mä haluun nähdä sen ihan oikean tangon alla!

Eiköhän Tumppi sille tarjonnut jo tankoa mutta onneksi sitä ei näytetty.

noihan on iha typeriä noi youtuben salkkari videot.. :wall:

Lol, repesin täysin kun se pullasorsa meni salille rintaprässin kimppuun. Onneksi Tuomo raahasi sille vaahtiksia palkkariksi. :D

:offtopic: :offtopic:
Satuitko kattomaan TV2:lta sitä komediaohjelmaa klo21. Nimeä en muista, mut siinä on se juoppo kanttori yms.. Siin yks eukko (siis poliisi) teki penkkiä 100kg tai sit 80kg!! Aattelin, että tekiköhän oikeesti vai oliko kusetusta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom