Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Vähä alkaa mennä yli tuo valitus tosta päätösjaksosta. Iltasanomissa oli aukeeman kokonen juttu Teemu Lehtilästä ja miten hänen 10v tyttärensä järkyttyi kun sattui näkee pätkän salkkareista. Vieressä oli pienempi juttu ja jossa oli viestejä iltasanomien foorumilta. Tää viesti pisti silmään: Iiris: "Tämä jakso oli aikuisellekin liian raju, järjetön. Kaikki on viety liian äärimmäisyyksiin." Siis mitä? Jos tuo on aikuisillekin liian rajuu niin ei terve, kuka voi sit kattoo CSI:tä, Pakoa, 24 ja mitä kaikkee muita sarjoja.

53870_124403855717_122_116lo.jpg

:D

http://www.iltalehti.fi/viihde/200906039706976_vi.shtml

Haha, näköjään. Ettei olisi taas joku läppä?
Oon kyllä aika varma, että toi on joku läppä. En kyllä myöskään usko, että ainakaan kovin monet olisi kuollut siinä räjähdyksessä. Sen sijaan sitä pidän aika todennäköisenä, että kun Paula kaivetaan ylös sieltä haudasta, niin se sen lapsi on jotain ~15 vuotta vanha. :lol2:

Istuinpa paikallisen salin kahviossa odottamassa seuraa. Kuuntelin sitten, että sieltä tulee porukkaa ja käännyin katsomaan. Kolme sälliä sieltä tuli. Ensimmäinen niistä oli Salkkareiden Konsta. On kaveri bongattu paikallisella ABC:llakin, ilmeisesti jotain kavereita täältä päin.

Toinen on, että kaverin siskon poikaystävän isoveli on ryypännyt Tampereella Esko Koveron kanssa jossakin baarissa. On varmaan ollut näky.
Ite oon tapellut Konstan serkun kanssa. Ja nähnyt kun Konsta kaahaa serkkuineen paikallisen S-Marketin pihaan amiskiesillään ja hakee pussillisen Malacon 30% less sugar laittikarkkeja. :david:

En ole noita salkkareiden vanhempia jaksoja edes ennen katellut, mutta pitää sanoa, että hyvin tuo Ulla kyllä raastaa hermoja. :curs:

Muistin kyllä että oli ärsyttävin hahmo ikinä Salkkareissa, mutta en muistanut et näin paljon kiristi hermoja.
Onkos täällä muuten muita ketkä on kattoneen ohjelmaa alusta saakka, ja sen lisäksi katsoneet myös nämä uusinnat alusta saakka? :nolo:

Onkos täällä muuten muita ketkä on kattoneen ohjelmaa alusta saakka, ja sen lisäksi katsoneet myös nämä uusinnat alusta saakka? :nolo:

Totta munassa!

-99 vuodesta lähtien on Salarit katottu. Kesäuusinnatkin totta kai siitä lähtien kun niitä on näytetty. Voisin jopa väittää, että montaa jaksoa ei oo jääny näkemättä.

Mä tuun aina kauheeta vauhtia töistä, että kerkeen ton viimeisen uusinnan katsoa. Pikkutytöstä asti olen sarjaa seurannut.

Onkos täällä muuten muita ketkä on kattoneen ohjelmaa alusta saakka, ja sen lisäksi katsoneet myös nämä uusinnat alusta saakka? :nolo:[/QUOTE]
Ilmottaudutaan tähän kastiin:rock:

Muistin kyllä että oli ärsyttävin hahmo ikinä Salkkareissa, mutta en muistanut et näin paljon kiristi hermoja.
Minä tietysti :D

Back
Ylös Bottom