Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tainnut olla ihan normipenkki:
Kyllä ne ihan normaalissa penkkipunnerruksessa otti Lassen kanssa kisaa aikanaan. Toi kuva on eri tilanteesta. Mutta ennätysnoston on täytynyt olla maksimissaan 50 kg, koska Pihlajakadun salilla ei nähtävästi ole enempää painoja.

Ei saatana, kyllä Ismo on se kovin tappelija, se kun kilahtaa niin polilla on taas tungosta.
Karissa vaivaa se jatkuva kitinä joka helvetin asiasta ja muutenkin se on semmonen pikkurikollinen.

Ismon massa on tietenkin myös faktori, tässä asiassa.

Ei saatana, kyllä Ismo on se kovin tappelija, se kun kilahtaa niin polilla on taas tungosta.
Karissa vaivaa se jatkuva kitinä joka helvetin asiasta ja muutenkin se on semmonen pikkurikollinen.

Ismon massa on tietenkin myös faktori, tässä asiassa.

Mut ossihan hapetti ismon!?Ja muistaakseni sen hintti poikakin meinas tappaa sen.Kyllä kari on kovempi,se hakkas sen kytänkin.

Ossin suorituksen arvoa laskee vain se, että Ismon ura alkoi olla jo ehtoopuolella, kun tämä legendaarinen alasvienti tapahtui. Voitti mielestäni vain vanhan miehen, parhaassa kunnossa olevalle raivo-Ismolle Ossi olisi hävinnyt kaikin tuomariäänin. Näin uskoisin.

Vähän sama asia jos meikä hakkais nyt Alin. :D

Oon muutenkin aina pitänyt Ossia enemmän sellasena mammanpoikatyyppinä, vaikka Salkkareitten historian kovakuntosin jätkä onkin.
Puhut vähän, mutta asiaa. Kyllähän se ismo oli parhaimmat vaimon- & homonhakkaajapäivät jo nähnyt siinä vaiheessa. Se Ipen kuuluisa raivo on jo vähän päässyt katoamaan.
Mänätseri sanoi:
edit: Mitäs elasto muuten on mieltä HIV-Eskosta. Esko Heikkilä siis, iski aikoinaan komeasti Karilta ilmat pihalle ja tyrkkäsi miehen katuun. Suhteellisen kova meriitti. Tokaisi tämän jälkeen vain tyynesti Elinalle että "vahingoittaminen ja kivun tuottaminen ovat kaksi aivan eri asiaa. " Mielestäni ansaitsee ainakin jonkunnäköisen varasijan. :D
Eikös HIV-Eskolla ollut musta vyö jossain taistelulajissa? Se oli kyllä harvinaisen kova jätkä. Siinä ei kauheesti Kari Taalasmaan 200kg RAW-penkki auttanut kun Esko vapautti sisäisen ninjansa.

Bullshit :down:
Mä oon oskun kanssa samoilla linjoilla tässä. Tota tapahtumaa ei selitä mikään muu, kuin se että Karilla kävi paska mäihä, meni roska silmään ja kramppas pohkeet. Muuten se ei olis sille luikulle ikipäivänä voinut hävitä.

Se oli kyllä synkkä päivä. Mä en ollut uskoa silmiäni. Vielä edelleenkin herään välillä ja luulen, että se oli vaan pahaa unta, mutta sitten todellisuus taas iskee...

Eikös HIV-Eskolla ollut musta vyö jossain taistelulajissa? Se oli kyllä harvinaisen kova jätkä. Siinä ei kauheesti Kari Taalasmaan 200kg RAW-penkki auttanut kun Esko vapautti sisäisen ninjansa.

Itelläkin pyörii mielessä että jotain karate-taustaa Eskolla saattoi olla.

tarkemo tossa sanoikin jo Karia pikkurikolliseksi. Yhdyn mielipiteeseen, mutta Karin ensimmäinen linnatuomio taisi rapsahtaa kuitenkin peräti törkeästä pahoinpitelystä. Siinä mielessä kovia tuloksia paperilla mutta meinashan se River-Laitelakin joutua suoraan poken hommista linnaan, hakattuaan sen yhden jannun teholle.

Mä oon oskun kanssa samoilla linjoilla tässä. Tota tapahtumaa ei selitä mikään muu, kuin se että Karilla kävi paska mäihä, meni roska silmään ja kramppas pohkeet. Muuten se ei olis sille luikulle ikipäivänä voinut hävitä.

Se oli kyllä synkkä päivä. Mä en ollut uskoa silmiäni. Vielä edelleenkin herään välillä ja luulen, että se oli vaan pahaa unta, mutta sitten todellisuus taas iskee...

Mielestäni tappio ei johtunut Karin paskuudesta vaan Eskon hyvyydestä. Olihan se nyt niin saakelin suvereeni siinä, Kari lähti puskemaan kohti kuin raivo härkä mutta Esko vaan pamauttaa äijän yhellä iskulla katuun. K.O.! :rock:

Pitäis löytää toi matsi jostain niin saatais videomateriaaliakin Karin uran pahimmasta selkäsaunasta. :D

Joo eli karatessa oli musta vyö sillä Karin tyrmääjä -Eskolla. Se oli todella kova suoritus, mutta en tiedä mitä olis käynyt, jos Karikin olisi ollut matsin edellyttämässä tyynessä valmiudessa. Mieli tyhjänä ja keho kuin jännitetty jousi. Nyt raivo sumensi Karin harkinnan ja mies ryntäsi suoraan päin suoden Eskolle mahdollisuuden tarkoin harkittuun vastaiskuun. :(

Kaikki top-vitosen äijjät tosiaan melko kovia vääntäjiä, ja ketään niistä vastaan en uskaltais häkkimatsiin lähteä. Vähintäänkin bubbling under eli varasija-tasoa on Ismon homppelipoika Kalle, joka oli potkunyrkkeilytreeneissä kehittänyt uskomattoman tiukan sikspäkin (jopa kovempi kuin Jasperilla Pahoissa Pojissa), ja veteli tosiaan Ippeäkin turpaan. Ja tuosta tapauksesta ei kukaan voi sanoa, että ei olis ollut Ismon parhaita raivo-aikoja!

Mitä muuta voi odottaa mieheltä, joka polveutuu suoraan Ismosta. :D

Kyllä se vaan täytyy sanoa ettei ole salkkarit vanhan ajan tasoa :(

Kyllä se vaan täytyy sanoa ettei ole salkkarit vanhan ajan tasoa :(
Jep, mutta yllättävän hyvänä on vielä taso pysynyt. Pieniä nousu- ja laskukausia on toki sarjan tasossa ollut. Ai että oli ihanaa katsottavaa, kun kari tiputti suoraan ensimmäisessä erässä ensimmäisellä oikean käden suoralla tuomon kanveesiin. :kuola: Harmi vaan että Ismo on pysynyt kohtalaisen rauhallisena lukuunottamatta yhtä tyrmäystä (tanja - ensimmäisessä erässä).

mutta pätkihän aleksikin karia kunnolla pataan, kun kuuli että kartsa oli tarjonnut sakulle huumeita. :rolleyes:

Mites tää meni? Mulla oli elämässäni sellainen synkempi jakso, kun en oikein seurannut salkkareita. Tää juttu on varmaan jäänyt näkemättä.

joskus vuosia sitten kun saku ja kalle oli teinejä. Niin kartsa antoi niille maistiaisiksi, ekstaasi tabuja. Oliva t jotain paskaa --> kalle joutui sairaalaan. Aleksi sai tietoon että kari antanut pojille ne. Pieksi karin henkivieveriin. Samoihin aikoihin kari oli kyllä pohjalla, meinasi päättää päivänsä oman käden kautta, siinä onnistumatta.

Back
Ylös Bottom