Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt meni poliisi-Tuomon viimenenkin uskottavuus kun T-72 jyräsi työpaikalle:D
Ismo teki saman minkä minun mieski niitten timanttikorujen kans..:lol2:
Tumpin ja T-72:n lumihäät: T-72 esittää lumipalloa tai lumiukkoa?
Mitä se teki?Mä en tajunnut sitä.
Minun ukko osti hajuveden synttärilahjaksi ja heti kun oli "Onnea!" sanonu,niin alko; arvaa oliko kallis, mie en tiennykkää ettää yks pikku pullo voi maksaa noin paljo..:jahas:
Jos naiselle ostetaan lahja, niin se on ihan sama kuinka kallis se on. Siitä ei kuulu sanoa naiselle. Se on "moukkamaista".
Minun ukko osti hajuveden synttärilahjaksi ja heti kun oli "Onnea!" sanonu,niin alko; arvaa oliko kallis, mie en tiennykkää ettää yks pikku pullo voi maksaa noin paljo..:jahas:
aaarrgghh. vitun siivousohjelma. kiva ku odottaa puol tuntii et salkkarit alkais niin sit alkaa jotain tollasta paskaa.
aaarrgghh. vitun siivousohjelma. kiva ku odottaa puol tuntii et salkkarit alkais niin sit alkaa jotain tollasta paskaa.
No kerrataan mitä tällä viikolla tapahtu jos ei muuta.Huh huh mikä viikko,right guys?
Hyvä idea! Joku vois selostaa ainakin torstain tapahtumat kun niistä ei oo tietoakaan. Ei malta oottaa sunnuntaihin
Suuret tapahtumat:
- Romeo kertoi Julialle, että Emman kanssa on harrastettu muutakin kuin ristipistoa ja tuloksena on pieni käärö. Julia ei siitä hirveesti innostunut ja taitaa suhde mennä vituiksi.
No ainakin torstaina romeolla ja ANNIKALLA meni vielä ihan hyvin paitsi että se romeo vois välillä käydä salilla vääntää penaa ja haukkaa meinaan se jätkä on kynis eikä annika pitkällä tähtäimellä diggaa sellasesta.Ryssä kuurikaan ei kyllä menis hukkaan... :jahas:
Tuon jätkän kanssa kun menis ulos tuulisella säällä ja laittais narun nilkkaan niin siitä saisi helvetin hyvän leijan!