Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt meni poliisi-Tuomon viimenenkin uskottavuus kun T-72 jyräsi työpaikalle:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä se teki?Mä en tajunnut sitä.

Jos naiselle ostetaan lahja, niin se on ihan sama kuinka kallis se on. Siitä ei kuulu sanoa naiselle. Se on "moukkamaista".

Minun ukko osti hajuveden synttärilahjaksi ja heti kun oli "Onnea!" sanonu,niin alko; arvaa oliko kallis, mie en tiennykkää ettää yks pikku pullo voi maksaa noin paljo..:jahas:

Jos naiselle ostetaan lahja, niin se on ihan sama kuinka kallis se on. Siitä ei kuulu sanoa naiselle. Se on "moukkamaista".

Minun ukko osti hajuveden synttärilahjaksi ja heti kun oli "Onnea!" sanonu,niin alko; arvaa oliko kallis, mie en tiennykkää ettää yks pikku pullo voi maksaa noin paljo..:jahas:

Jaa tuo on hyvä tietää kun tulee tollanen tilanne tässä sarjassa "oma elämä". :kippis1:

aaarrgghh. vitun siivousohjelma. kiva ku odottaa puol tuntii et salkkarit alkais niin sit alkaa jotain tollasta paskaa.

Sanopa muuta! Ois saanu noi muijat vetää mäntysuopansa naamaan niin ois päässyt kattomaan kunnon ohjelmaa! Ja torstain salkkarit jäi välistä:(

aaarrgghh. vitun siivousohjelma. kiva ku odottaa puol tuntii et salkkarit alkais niin sit alkaa jotain tollasta paskaa.

Mä oon kans vissii kolme viimeistä perjantaina heränny tohon. Ei sitä millään opi, ettei salkkarit enää tuu 5 päivänä viikossa. Maikkari sucks

No kerrataan mitä tällä viikolla tapahtu jos ei muuta.Huh huh mikä viikko,right guys?

Hyvä idea! Joku vois selostaa ainakin torstain tapahtumat kun niistä ei oo tietoakaan. Ei malta oottaa sunnuntaihin:hyper:

Suuret tapahtumat:
- Romeo kertoi Julialle, että Emman kanssa on harrastettu muutakin kuin ristipistoa ja tuloksena on pieni käärö. Julia ei siitä hirveesti innostunut ja taitaa suhde mennä vituiksi.
- Ismo sai pesää Laphin kinkulta mutta eiköhän se pian taas mokaa koko homman.
- Anselmi päätti lähteä uuden lätkätuttavuuden kanssa viikonloppuleirille eli tiedossa on pussien tyhjennystä parin päivän verran kun ei niitä pääse kotosalla tyhjentämään ku korkeintaan talouspaperiin.
- Laura on kohta sekoamassa täysin yh-mamman roolin kanssa ja taitaa pian Oona siirtyä Supon ja Ullan hoiviin. Ulla saa kyyditä sitä rullatuolilla ja laittaa korvapuusteja, siinä vasta leppoosat oltavat!
- Katri taitaa lämmetä sille uudelle fägärille ja pian onTanelista vain haalistunut muisto jäljellä kun liimaletti pääsee dippaamaan.

(hmm, olikohan muuta...)

Hyvä idea! Joku vois selostaa ainakin torstain tapahtumat kun niistä ei oo tietoakaan. Ei malta oottaa sunnuntaihin:hyper:

Suuret tapahtumat:
- Romeo kertoi Julialle, että Emman kanssa on harrastettu muutakin kuin ristipistoa ja tuloksena on pieni käärö. Julia ei siitä hirveesti innostunut ja taitaa suhde mennä vituiksi.

No ainakin torstaina romeolla ja ANNIKALLA meni vielä ihan hyvin paitsi että se romeo vois välillä käydä salilla vääntää penaa ja haukkaa meinaan se jätkä on kynis eikä annika pitkällä tähtäimellä diggaa sellasesta.Ryssä kuurikaan ei kyllä menis hukkaan... :jahas:

No ainakin torstaina romeolla ja ANNIKALLA meni vielä ihan hyvin paitsi että se romeo vois välillä käydä salilla vääntää penaa ja haukkaa meinaan se jätkä on kynis eikä annika pitkällä tähtäimellä diggaa sellasesta.Ryssä kuurikaan ei kyllä menis hukkaan... :jahas:

Se oli sellaista sanaleikkiä katsos, Romeo ja Julia, vähän niinq siinä yhessä pokkarissa;)
Romeo on kyllä helvetinmoinen vinkuheinä. Tuon jätkän kanssa kun menis ulos tuulisella säällä ja laittais narun nilkkaan niin siitä saisi helvetin hyvän leijan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom