Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Niimpä. Koko viikonloppu pilalla! :D Kävin vääntää etureidet ja pohkeet salilla nopeesti jonka jälkeen lähdin tatti ojossa kiitämään kotia kohti että ehdin katsomaan salarit. Jotain formula shaissea olivat sitten menny sen tilalle laittamaan.

eiköhän toi juuliaa kohta turpiin pätkäise.
Kyllä varmaan. Pitää muistaa Ismon hurja historia teiniprinsessojen kanssa, mukaanlukien Aamu. Aamun kanssa Ipellä oli hankalat ajat; Aamulla ja Juulialla on kyllä toi koulutuspuoli samanlaisia. Ehkä Ipellä tulee vanhat ajat mieleen. Ippe vaatis perheeseen Teemumaisen rauhoittavan ihmisen, ettei olis takaletti märkänä puhtaasta vihasta koko ajan :(

Vähänkö mua raivostutti tänään ku huomasin ettei Salkkareita tule. :curs:
Mahtavaa! Mä olin eilen pokeria pelaamassa, ja siinä meni salkkari-aika ihan huomaamatta ohi. Sillon vitutti, kun luulin että menee uusintojen kattomiseks, mut nythän siltä vältyttiin :dance:

Sais kyllä Ismo paukuttaa oikeen kunnolla tota Juuliaa turpaan. Mitä vittua se oikeen itkee koko ajan että ei oo rahaa? Ei opiskelijoilla kuulukaan olla rahaa, jos ei viitsi käydä töissä. Perkele.

En tiedä kuuluisiko tämä ennemmin tuonne "What the F****?" -threadiin, mutta laitetaan nyt tänne. Alkuviikosta näin unta, että pelasin 'jalkapalloa' kananmunalla salkkareiden Juuliaa vastaan, Noora oli maalissa. Juulian kanssa se meni sitten lopulta rakkauden harjoittamiseen. Kyselin sitten Juulialta, että onko se nyt tosissaan mun kanssa, vai ollaanko tässä vaan siks ku sillä on elämässä niin vaikeeta. Päätin kuitenkin, että otetaan nyt kaikki ilo irti ja kysellään lisää myöhemmin. :haart:
Harmitti kyllä herätä :(

Eipä tuossa nyt mitään ihmeellistä ole, mutta viime yönä tehtiin sitten Jennin kanssa lähempää tuttavuutta. En ole kyllä Jenniä ikinä mitenkään erityisen vetävänä pitänyt, mutta kivaa oli kyllä hänenkin kanssa :love:

Ensi viikoksi voisi pistää Tanjan tilaukseen... tai sitten pitäisi hankkia oma elämä.

PS. Myös vähän Ismoa on kaiketi unessa ollut mukana, kun yön aikana on kahdesta rystysestä lähtenyt nahka päältä ja hienoista kirvelyä on havaittavissa.

En tiedä kuuluisiko tämä ennemmin tuonne "What the F****?" -threadiin, mutta laitetaan nyt tänne. Alkuviikosta näin unta, että pelasin 'jalkapalloa' kananmunalla salkkareiden Juuliaa vastaan, Noora oli maalissa. Juulian kanssa se meni sitten lopulta rakkauden harjoittamiseen. Kyselin sitten Juulialta, että onko se nyt tosissaan mun kanssa, vai ollaanko tässä vaan siks ku sillä on elämässä niin vaikeeta. Päätin kuitenkin, että otetaan nyt kaikki ilo irti ja kysellään lisää myöhemmin. :haart:

Eipä tuossa nyt mitään ihmeellistä ole, mutta viime yönä tehtiin sitten Jennin kanssa lähempää tuttavuutta. En ole kyllä Jenniä ikinä mitenkään erityisen vetävänä pitänyt, mutta kivaa oli kyllä hänenkin kanssa :love:

Ensi viikoksi voisi pistää Tanjan tilaukseen... tai sitten pitäisi hankkia oma elämä.

PS. Myös vähän Ismoa on kaiketi unessa ollut mukana, kun yön aikana on kahdesta rystysestä lähtenyt nahka päältä ja hienoista kirvelyä on havaittavissa.
:hyvä:

Noniin, nyt selvis millä nimimerkillä Salkkareiden Ossi kirjottelee palstalle! :rock:

Mä en tajua mitään tuosta sarjasta enää. Joskus tuli katseltua mutta hiipui sitten lähes kokonaan pois kun huomasin olevani aina töissä tuohon aikaan. Hirveästi uusia tyyppejä ja kauhean nuoria kaikki, ihan pikkulikkoja ja pikkupoikia. Diggasin paljon enemmän tästä sarjasta useampi vuosi sitten :)

Yhdestä asiasta pakko mainita mikä yllättää meikäläisen kyllä totaalisesti. Tässä threadissa 80% kirjoittajista on miehiä, ja aktiivisimmista kirjoittajista miehiä on varmaan 95%... :D Mielestäni se on TODELLA outoa, ottaen huomioon että kyseessä on "saippusarja". Ei toki yhtä paha kuin esim Kauniit&Rohkeat mutta silti. Olen aina kuvitellut ettei miehet pahemmin tämmöisiä ohjelmia vahtaa ja pitää näitä sarjoja akkojen juttuina. Jokin kumma niissä Salkkareissa tuntuu Pakkispoikiin vetoavan :lol2:

Onko Niko muuten lähtenyt nyt lopullisesti sarjasta pois?
En kyllä ihmettelisi, ei kukaan voi kestää niin paljoa paskaa mitä se näyttelijä luultavasti saa niskaansa joka päivä.:D

Mä en tajua mitään tuosta sarjasta enää. Joskus tuli katseltua mutta hiipui sitten lähes kokonaan pois kun huomasin olevani aina töissä tuohon aikaan. Hirveästi uusia tyyppejä ja kauhean nuoria kaikki, ihan pikkulikkoja ja pikkupoikia. Diggasin paljon enemmän tästä sarjasta useampi vuosi sitten :)

Yhdestä asiasta pakko mainita mikä yllättää meikäläisen kyllä totaalisesti. Tässä threadissa 80% kirjoittajista on miehiä, ja aktiivisimmista kirjoittajista miehiä on varmaan 95%... :D Mielestäni se on TODELLA outoa, ottaen huomioon että kyseessä on "saippusarja". Ei toki yhtä paha kuin esim Kauniit&Rohkeat mutta silti. Olen aina kuvitellut ettei miehet pahemmin tämmöisiä ohjelmia vahtaa ja pitää näitä sarjoja akkojen juttuina. Jokin kumma niissä Salkkareissa tuntuu Pakkispoikiin vetoavan :lol2:
Niissä muissa sarjoissa ei olekaan hyviä miehisiä roolimalleja meille pojankoltiaisille, mutta salkkareissa niitä piisaa. Taalasmaan Kari on tietysti Pihlajakadun kuningas, mutta myös Ismolla on hyvät hetkensä. Nyt on tosin viime aikoina ollut aika hiljasta taas ismolta, mutta kai se nyt kohta taas alkaa lyömään.

Ossi on kohta käynyt läpi koko talon muijat, joten ei ihme ettei kerkeä kuntosalille ja kunto repsahtaa ja maha roikkuu. Naisten iskentä kun ei ole taitolaji kuten monet luulevat, vaan kestävyyslaji.

Ismon ja Tanjan suhteessa voitais jo normalisoitua, nyt joka jaksossa Ippe sanoo että: "Anna mulle vielä kerran anteeksi, kyllä mä muutun"

Ismon ja Tanjan suhteessa voitais jo normalisoitua, nyt joka jaksossa Ippe sanoo että: "Anna mulle vielä kerran anteeksi, kyllä mä muutun"

Joo kyllä se kohta kyllästyy aina olemaan se joka pyytää anteeks.Saa meinaan juuliat sun muut maistaa omaa lääkettään.

Back
Ylös Bottom