Voi vittu tuota sahaajan avan tumpin ilmettä, ku mela sujahtaa kuuman kosteaan holeen :D
Siis paneeko ne muka tossa? Ihana teinipillu toi kyl oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vittu tuota sahaajan avan tumpin ilmettä, ku mela sujahtaa kuuman kosteaan holeen :D
Ja Salla on muutaman metrin päässä autuaan tietämättä tästä kaikestaVoi vittu tuota sahaajan avan tumpin ilmettä, ku mela sujahtaa kuuman kosteaan holeen :D
On se mun mielestä pannu, enne sitä kaappaus episodia ;)Siis eikö toi Eero oo vieläkää pannu Jenniä?
On se mun mielestä pannu..
joo, kyllä se on pannu..
On se mun mielestä pannu, enne sitä kaappaus episodia ;)
En vissiin käy ihan täysillä, hetken piti miettiä että mikä vitun pannu :lol2:
Niin vetikö kari tuomoa dunkkuun taas lähi aikoina?
Mitäs mieltä kundit on amista noin valmentajana?Onko niko tarpeeks hapessa siihen uima härdelliin vai joutuuku ami läiskii sitä hilleriä turpaa?
Tuli ajatus: sarjaanhan tuli tänään joku Nato-Lassen veljen poika? Pihliksen teinit oli heti kuumana siihen. Jos kuvio etenis niin, että Oona&Sofia yrittäs vähän kilpailla uudesta asukkaasta mutta tämä paljastuukin hintiks ja virittelee jotain kivaa Samin kanssa. Eli leivotaanko siitä uudesta jäbästä hintti? Vai painaako se molempia teinejä?