Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oi niitä aikojan kun sarjassa olivat samaan aikaan pahispojat Aki ja Kari, talon kissat Silja ja Miia sekä fitnessmeijeri Hanna.
Oletko tuumannut notta sitä Heliä (brunette sisko) vois jyystää leukaa pitkin? Sillä on semmonen Eric Forrester-leuka. Lukeekohan se tätä? Jos luet, niin olen katsellut leukaasi sillä silmällä ;) Se ex-Rikun mutsi on varmaan kännissä hirvee munahaukka, vilkuilee nuoria miehiä baaritiskillä viiden promillen tuiterissa ja räpsyttää silmää; "shh mun mieehellä ei sheisho, haluukshä phanna?"Panisin edesmenneen Rikun äitiä(seksikäs vanhempi nainen), Katria, sen molempia siskoja, Elinaa, Anselmin vaimoa sekä sitä lakimiesnaista.
Panisin Ismoa. Takaapäin.
Oi niitä aikojan kun sarjassa olivat samaan aikaan pahispojat Aki ja Kari, talon kissat Silja ja Miia sekä fitnessmeijeri Hanna.
Sitä en kyllä epäile tippaakaan ettetkö tekisi niin. :jahas:
Se ärsyttävä kehitysvammainen poika, Niko, on oikeasti sarjan tuottajan lapsi. Tämän takia se on siinä roolissa, eikä joku normaalilla järjellä varustettu pentu. Ehkä ärsyttävin olento ikinä (Ullan rinnalla), tekee mieli aina lyödä vasaralla päähän. Oikeastaan tekee mieli lyödä niitä kaikkia vasaralla päähän.
Se jakso oli hyvä, missä Riku kuoli. Pääsi näyttelijät näyttämään skillinsä itkukohtauksissa. Nauratti ihan hulluna ne niiden ilmeet, eihän niistä tiennyt nauroko ne vai itkikö ne..
Aki ja Kari nyt oli pahiksina ihan jees. (..)Hannasta nyt ei viitti ees puhua äänneen...:jahas:
Esim. Aamu ja Teemu ihan ekoissa jaksoissa.. No, ei kai sitä muutakaan voi kun kehittyä, jos ei ole mitään lähtötasoakaan.
Edit: Esim AMI ensimmäisissä jaksoissaan vrt. nyt! Jösses!!
Viittiskö joku muutamalla sanalla kertoa mihin Riku kuoli?
Viittiskö joku muutamalla sanalla kertoa mihin Riku kuoli? Nyt rupesi kiinnostamaan :( Siitä on aikaa kun olen viimeeksi kattonut salkkareita. En edes tiedä näitä uusia näyttelijöitä mitä luettelette. Pakko oli tulla kurkistamaan tätä threadia taas pitkästä aikaa, mutta ei jaksaisi montaa sivua selata löytyykö jo vastausta...
Tais kuolla aivoverenvuotoon.
ajoi autolla hitaaaaasti ja törmäsi toiseen autoon, kuoli myöhemmin aivoverenvuotoon
edit:vittu, aina joku kerkeää ensin:wall:;)
Hanna oli kyllä aivan kaamee, vielä hirveempi kun Ismo, joka on muuten nykyään paljon parempi.
Aki oli tosi jees!
Oletko tuumannut notta sitä Heliä (brunette sisko) vois jyystää leukaa pitkin? Sillä on semmonen Eric Forrester-leuka. Lukeekohan se tätä? Jos luet, niin olen katsellut leukaasi sillä silmällä ;)