Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerrankin oli vähän actionia...:dance: kukahan sen Aaron lopulta tönäisi....oli näköjään Martina ja Johannakin päässeet "rooleihin":rolleyes:

Veikkaan et Paula tuuppas Aaroa. Oli sen verran tuima ilme kun sai tietää.
Ei se olis millään uskaltanu mennä sinne. Sen ilmehän oli kauhusta kankea ku sai tietää, että Aaro onkin ollu kuvioissa. Veikkaan itse äijää eli Kari Taalasmaata, Seppo Taalasmaan poikaa.

ehkä aaro ei kuollut vielä ja se veriläikkä lumessa oli haavasta, joka tuli kun laura löi sitä pullolla päähän

Aaro, survive!!! :rock:

Varmasti oli tönäsijä mies eikä varmasti itse tiputtautunut, se on selvää. Ei ollut Kari, sehän lähti Tuomon kanssa kattomaan että missäpäin se sviitti on. Paula tuskin. Veikkaan jotain vanhaa hahmoa joka ei oo ollu messissä vähään aikaan.

Oli kyllä aivan loistavasti kuvattu kohtaus, varsinkin se silmistä kuvattu :rock: :5:

Mutta miten miedän herkälle lakinaiselle käy? :lol2: Kuinka pahasti sekoaa? Ja jääkö naimisiin oikean Eeron kanssa?

No ei se nyt ite hypännyt tai pudottautunut.

Aarohan sano että "enhän mä koskaan oikeesti halunnu vahingoittaa sua, kyllähän sä sen tiedät". Mä toivon että se oli Paula.

Eiku sen tönäisijähän täytyy olla Oona.Sehän lähti vähän ennen muka käymään jossain.Oonasta on tehty sankari alusta loppuun.Jämpti on näin.

Eiku sen tönäisijähän täytyy olla Oona.Sehän lähti vähän ennen muka käymään jossain.Oonasta on tehty sankari alusta loppuun.Jämpti on näin.
Joo rupesin iteki miettimään samaa ku Wendy muistutti, että Aaro sano siinä "enhän mä koskaan oikeesti halunnu vahingoittaa sua, kyllähän sä sen tiedät" ja Oona tiesi ettei siinä aseessa ole luoteja. Paula taas oli ilmeestä päätellen niin järkyttyny siitä tiedosta ettei se voi olla se.

Tönäisijän henkilöllisyys on ilmiselvä! Ainut henkilö jota kukaan ei osaa epäillä ja jolla on alibi, on nimittäin Onni! Elina tulee sinisilmäisesti todistamaan Onnin göögöilleen viattomana torttukäädyissään tuttia jäkertäen Aaron keräillessä plasmojaan hangella. Kukapa tällaista näennäisen herttaista ja kevytkaasuista vaavia epäilisi? Itse kuitenkin näin heti ettei tässä hellanletussa ole kaikki kunnossa, silmistä heijastui alusta asti paatuneen parvekemurhaajan katse. Case closed.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom