Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kerrankin meni tankki hiljaiseksi vähäksi aikaa.On tuo Niko onneton.Voi jee.On siellä varmaan joku vahingoniloinen koomikko tekemässä käsikirjoitusta,ku nikolle laittaa jotain hauiksen treenaus kohtauksia:hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riski kaverihan Ami on, ainakin mun mielestä. En yhtään ihmettelisi 140kg penaa ja 150kin uskoisin vielä:)

Juu Amihan on kasvanu parin vuoden aikana suhteellisen paljon. Tai ainakin muistelisin että sillon ku se vielä Kentsun kanssa hengas niin ei se noin iso ollut.:)

Toinen Oscari Nikolle kun se tunnusti Oonalle tykkäävänsä siitä. Eikä se itse tajua hävetä omaa suoritustaan? Ei noin paskaa näyttelijää voi olla!

Toinen Oscari Nikolle kun se tunnusti Oonalle tykkäävänsä siitä. Eikä se itse tajua hävetä omaa suoritustaan? Ei noin paskaa näyttelijää voi olla!
No entäs se Oonan ilme, kun kuuli tämän järkyttävän uutisen. Kyllä oli aika uskomaton roolisuoritus. Voi piru vie, mä veikkaan että jos mä oksentaisin munuaiseni pihalle ja laittasin ne kiinni lumiukon päähän jonka nenänä toimisi kromattu dildo, se yhdistelmä osaisi näytellä paremmin ja luontevammin järkyttynyttä/yllättynyttä kuin tuo ärsyttävä goottihippiteini.

Se koko kohtaus oli kyllä jotain uskomatonta. Voi luoja, tuntisin myötähäpeää ellei nauru olisi dominoiva tila Input-/Output-piirisarjassani.

No entäs se Oonan ilme, kun kuuli tämän järkyttävän uutisen. Kyllä oli aika uskomaton roolisuoritus. Voi piru vie, mä veikkaan että jos mä oksentaisin munuaiseni pihalle ja laittasin ne kiinni lumiukon päähän jonka nenänä toimisi kromattu dildo, se yhdistelmä osaisi näytellä paremmin ja luontevammin järkyttynyttä/yllättynyttä kuin tuo ärsyttävä goottihippiteini.

Se koko kohtaus oli kyllä jotain uskomatonta. Voi luoja, tuntisin myötähäpeää ellei nauru olisi dominoiva tila Input-/Output-piirisarjassani.

Jep. Niko, Oona ja Tankki, ehkä TOP 3 paskimmat näyttelijät salkkareissa IKINÄ! Jos siis puhutaan ihan vakkarinäyttelijöistä, eikä kenestäkään satunnaisesta vierailijasta. Jopa se vanha Niko oli parempi, se sentään oli kersa ja sille voi vähän antaa anteeksi.

Jep. Niko, Oona ja Tankki, ehkä TOP 3 paskimmat näyttelijät salkkareissa IKINÄ! Jos siis puhutaan ihan vakkarinäyttelijöistä, eikä kenestäkään satunnaisesta vierailijasta. Jopa se vanha Niko oli parempi, se sentään oli kersa ja sille voi vähän antaa anteeksi.
En oikeen ymmärrä tätä jatkuvaa dissausta. Paskojahan noi on näyttelemään, ei siinä mitään. IMO IMHO Ehram jopa Oona ja Niko on hieman kehittynyt jo näinkin lyhyessä ajassa näyttelijöinä. Nikonkin vammaus on ihan persoonallista ja olihan sen edeltäjäkin jonkin sortin vajokki niin toi on ihan oikeutettua. Ehkä se vetää vaan niin hyvää roolia. :D Mun mielestä lähes kaikki salkkareiden amatöörinäyttelijät, jotka näyttelee tv-sarjassa ekaa kertaa on ollu aluks ihan paskoja, mutta se ehkä se jännitys siitä esiintymisestä on kadonnu ajan myötä. Olihan esim. joku Romeokin ja ne Aution sisarukset aluks ihan vitun paskoja, mutta nykyään se näytteleminen luonnistuu edes jotenkin. En silti sanois esim. Romeotakaan mikskään hyväksi näyttelijäksi. Esim. se sen rikkollinen juonitteluilme on ihan vitun huvittava mitä on viime jaksoissa nähty ku se on suunnitellu keikkaa. :D En tosin viitti sanoa, että menkää ite näyttelemään, koska kyseessähän on noiden uusienkin näyttelijöiden kohdalla vissiin jostain näyttelykoulusta bongatuista mukamas potentiaalisimmista tapauksista. Ymmärrän kuitenkin tuskanne, koska olishan se kiva saada hyviäkin näyttelijöitä näinkin suosittuun ja viihdyttävään sarjaan kuin Salkkarit.

Elkäähän nyt, kohta robo "the puntti" niko on sellasessa kunnossa, että oonaltakin heruu...

Elastico sanoi:
Puhut totta, oi Natukuningas. Kuitenkin suurin osa näyttelijöistä on oppinut nopeammin pääsemään jännityksestä, kuin nämä kaksi uutta talidomidi-lasta.

Osa sarjan viehätyksestähän perustuu nimenomaan näyttelijöiden uskomattomaan huonouteen, joten sinänsä toivon etteivät nämä lapsisankarit opikaan koskaan näyttelemään :D Eli ei mitään ammattinäyttelijöitä tähän sarjaan, kitoos!

Tuli muuten aika puun takaa tuo Juulian adoptiohässäkkä. Yhtäkkiä vaan ruvettiin häsäämään siitä?! Wtf.

Salkkarithan ottaa miellyttävästi kantaa tällaisiin vaikeisiin tilanteisiin, ja opettaa meitä normaaleja tallaajia käsittelemään tunteita eri elämän kuohuissa. Esim. tilanne jossa saat kuulla olevasi adoptoitu, mitä tehdä?! Ei se mitään, näit tämän salkkareissa, tiedät miten reagoida.

Siksi kysynkin: mitä aiheita näkisitte mielellänne salkkareissa? Mitä tärkeitä yhteiskuntaamme koskettavia asioita on vielä käsittelemättä? Mistä voisitte kuvitella olevan hyötyä teille/Suomen kansalle? Nekrofilia? Masokismi? Kultaiset suihkut?

Siksi kysynkin: mitä aiheita näkisitte mielellänne salkkareissa? Mitä tärkeitä yhteiskuntaamme koskettavia asioita on vielä käsittelemättä? Mistä voisitte kuvitella olevan hyötyä teille/Suomen kansalle? Nekrofilia? Masokismi? Kultaiset suihkut?
No mamuja ja manneja ei salkkareissa ole vielä näkynyt. Vähän monikulttuurisuutta tähänkin ohjelmaan. :hyvä: Tanelia ei lasketa...

No kyllähän insesti kuuluu jokaiseen itseään kunnioittavaan saippuasarjaan.

Back
Ylös Bottom