Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan vain jos oman mielipiteeni ilmoille heitän, niin ei helvetti voi paskempaa ohjelmaa olla, ku salkkarit. Alkaa oleen samaa kauraa kauniiden ja rohkeiden kaa, jota ei katso sit maksustakaan. Ja auttamattomasti tyhmin threadi sit ever..
*pyytää anteeksi salkkarifaneilta*

nyyh. nyt mä masennuin :itku:
tää on mun mielestä parhaita threadeja koko palstalla...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:curs:

Se on myöhäistä enää tuossa vaiheessa mitään pyydellä! Enkä antaisi vaikka pyytäisit! Ainakaan anteeksi.
Ja auttamattomasti tyhmin threadi sit ever..
:curs: rupesi suututtamaan lisää! Mitä jos mä kyseenalastasin sun elämäs tarkotuksen, olisko sun sit hyvä ja auttaisko anteekspyynnöt? Täh?

Ihan vain jos oman mielipiteeni ilmoille heitän, niin ei helvetti voi paskempaa ohjelmaa olla, ku salkkarit. Alkaa oleen samaa kauraa kauniiden ja rohkeiden kaa, jota ei katso sit maksustakaan. Ja auttamattomasti tyhmin threadi sit ever..

Sua vaan harmittaa, kun Sauli, joka oli ainoa oulunläänistä kotoisin oleva hahmo, muutti tänne etelään ja sit vielä poistui sarjasta ;)

Threadi puolestaan on laadukkainta sit ever :whip:

solid necro: sori,mä en voinut aavistaakaan, kuinka tärkeä osaa salkkarit elämässäsi esittää!! Nöyrimmät anteeksipyyntöni, että vavisutin elämäsi tukipilareja;) mä sitä paitsi hävisin eilen muistipelissä 3-1 ku seurasin sivusilmäl, paloiko jenni vai ei...ei helvetti palanu!!

ihan vähä aiheen ohi, mutta ei vittu repeen joka kerta ku luen rankkurin sigusta tuon oskun heittämän:

"Jonkun se oli pistettävä kuriin.Eikä ne ollut helppoja aikoja itse kullekkaan kun se kalle homoili ja roosa sössötti jotain paskaa"

siis vittu, voiko tuon paremmin enää sanoa?? :lol2: :lol2:

osku, lisää arvioita kehiin!

ihan vähä aiheen ohi, mutta ei vittu repeen joka kerta ku luen rankkurin sigusta tuon oskun heittämän:

"Jonkun se oli pistettävä kuriin.Eikä ne ollut helppoja aikoja itse kullekkaan kun se kalle homoili ja roosa sössötti jotain paskaa"

siis vittu, voiko tuon paremmin enää sanoa?? :lol2: :lol2:

osku, lisää arvioita kehiin!

Mikä parasta, tuo legendaarinen lause on kirjotettu vielä niin tosissaan. :worship:

Jokohan tänään saadaan itse kuningas, Ismo Laitela, ruutuun... Eilen ei näytetty vielä kertaakaan Ippeä.

Hävettää noiden uusien naamojen puolesta. Mistäköhän kadulta noi on vedetty randomilla? Jossain koulujen joulujuhlissa näkee parempaa settiä. :D

Kyllä tuo Sofia on melkein yhtä paska ku se entinen Nikon näyttelijä. Nikoa tuntuu koko ajan hymyilyttävän, että sen äiti on sairaalassa. Eikö se vittu tajua, että sen pitäis olla huolissaan.

Aijai, näytetäänköhän Nikon treenattua kroppaa uimaharkoissa... Noh, Amilta varmaan irtoaa parit ryssät ja johan alkaa kulkemaan.

Niko on kyl edelleen yhtä perseestä, ku ennenki. Eli hyvähän se vaan on, et sama linja on jatkunu. Mutta missäs se Ismo oikeen on? :/

Jumalauta et Niko on kasvanu.. ja oliks se tytsi siel sairaalas se Lauran lapsi??
Yhtä paska sarja ku keväälläki... pakko kattoa joka jakso :rock:

Samaa taattua herkkua ku ennenkin. Porukka vetää viinaa ja aineita,sekä yrittää tappaa ja hakkaa toisiaan! Perussuomalainen elämäntapa!:rock: Tankin äijä sauhuttaa kybällä sitä Sofiaa seuraavaks tai Oonaa. Ja 98%lla varmuudella jompi kumpi niistä lykkää tumpin vahinkovankkureita puolen vuoden sisään. MISSÄ "All In"- Ismo on? Lunastanu sofian paikan hourulasta vai?

Robo-Niko on kokenut vaan pienen rautapäivityksen ja sen myötä fyysinen koko hieman kasvanut. Softaa ei oltu kuitenkaan jaksettu päivittää ja ihan hyvä niin, pysyypähän ainakin viihdyttävänä.

Joo ei se haittaa vaikka se Sofia vähän paskemman puoleinen onkaan näyttelemään, peukun arvoinen silti :thumbs: Ja uus Niko on todellakin ihan yhtä paska kuin vanhakin :lol2: Kaikkiaan loistava sarja, pakko nähdä joka jakso.
Ei luonnollisestikkaan pärjää kuitenkaan Serranoille.

Joo ei se haittaa vaikka se Sofia vähän paskemman puoleinen onkaan näyttelemään, peukun arvoinen silti :thumbs:

Mikä helvetti tuollaisessa teinirämpättimessä voi viehättää, jos tarjolla on esim. Salinin vanhempaa spurgurouvaa ja Ismon astumaa..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom