Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käveli muuten kepeillä, onkohan Tankki piessy sen ;)
Ou jee, Salkkarit alkaa taas!
Hitosti lähtee porukkaa pois koko ajan, Ulla lähti, Laura lähtee, Ami lähtee...
Mistä tämä tieto?
http://www.mtv3.fi/ohjelmat2007/uutiset.shtml?549796 robo-nikosta tullut teini. :D
http://www.mtv3.fi/ohjelmat2007/uutiset.shtml?549796 robo-nikosta tullut teini. :D
Ei muuta kun vanha kunnon VHS-nauhuri jauhamaan nauhaa! Tämä on tärkeä päivä meille kaikille. Mua jännittää jo nyt! Mitä jos Niko ei olekaan Mr. Roboto? Mitä jos joku näyttelijöistä on oppinut näyttelemään? Onko Ismolla kasvanut parta? Tykkääkö Tanja anaalista? Entäs kuristamisesta tai bondagesta yleensä?Voi perkele, just tajusin, että istun silloin kokouksessa:wall:
Ei muuta kun vanha kunnon VHS-nauhuri jauhamaan nauhaa! Tämä on tärkeä päivä meille kaikille. Mua jännittää jo nyt! Mitä jos Niko ei olekaan Mr. Roboto? Mitä jos joku näyttelijöistä on oppinut näyttelemään? Onko Ismolla kasvanut parta? Tykkääkö Tanja anaalista? Entäs kuristamisesta tai bondagesta yleensä?
Niinpä! Mutta mitä sitten tehdään jos Niko ei ole robo? Entä miten kevytkenkäinen on uusi Sofia? Tai Oona? Irtoaako kenties kakkosta myös näiltä piirakoilta? Tanja nyt satavarmasti tykkää anaalista, kuten myös Ismo. Jos joku "näyttelijöistä" on oppinut näyttelemään, mä lopetan sarjan seuraamisen välittömästi.Tämä on tärkeä päivä meille kaikille. Mua jännittää jo nyt! Mitä jos Niko ei olekaan Mr. Roboto? Mitä jos joku näyttelijöistä on oppinut näyttelemään? Onko Ismolla kasvanut parta? Tykkääkö Tanja anaalista? Entäs kuristamisesta tai bondagesta yleensä?
Niinpä! Mutta mitä sitten tehdään jos Niko ei ole robo? Entä miten kevytkenkäinen on uusi Sofia? Tai Oona? Irtoaako kenties kakkosta myös näiltä piirakoilta? Tanja nyt satavarmasti tykkää anaalista, kuten myös Ismo. Jos joku "näyttelijöistä" on oppinut näyttelemään, mä lopetan sarjan seuraamisen välittömästi.
Tuleekos noi muuten taas uusintana viikonloppusin niin kuin ennenkin?