Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Näinpähän eilen stadissa "Tuomon", repesin kun mieleen muistu kaikki mitä tääl pakkiksel on siit kirjoteltu :D
Käveli muuten kepeillä, onkohan Tankki piessy sen ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi perkele, just tajusin, että istun silloin kokouksessa:wall:
Ei muuta kun vanha kunnon VHS-nauhuri jauhamaan nauhaa! Tämä on tärkeä päivä meille kaikille. Mua jännittää jo nyt! Mitä jos Niko ei olekaan Mr. Roboto? Mitä jos joku näyttelijöistä on oppinut näyttelemään? Onko Ismolla kasvanut parta? Tykkääkö Tanja anaalista? Entäs kuristamisesta tai bondagesta yleensä?

Ei muuta kun vanha kunnon VHS-nauhuri jauhamaan nauhaa! Tämä on tärkeä päivä meille kaikille. Mua jännittää jo nyt! Mitä jos Niko ei olekaan Mr. Roboto? Mitä jos joku näyttelijöistä on oppinut näyttelemään? Onko Ismolla kasvanut parta? Tykkääkö Tanja anaalista? Entäs kuristamisesta tai bondagesta yleensä?

:lol2:

Tämä on tärkeä päivä meille kaikille. Mua jännittää jo nyt! Mitä jos Niko ei olekaan Mr. Roboto? Mitä jos joku näyttelijöistä on oppinut näyttelemään? Onko Ismolla kasvanut parta? Tykkääkö Tanja anaalista? Entäs kuristamisesta tai bondagesta yleensä?
Niinpä! Mutta mitä sitten tehdään jos Niko ei ole robo? Entä miten kevytkenkäinen on uusi Sofia? Tai Oona? Irtoaako kenties kakkosta myös näiltä piirakoilta? Tanja nyt satavarmasti tykkää anaalista, kuten myös Ismo. Jos joku "näyttelijöistä" on oppinut näyttelemään, mä lopetan sarjan seuraamisen välittömästi.

Niinpä! Mutta mitä sitten tehdään jos Niko ei ole robo? Entä miten kevytkenkäinen on uusi Sofia? Tai Oona? Irtoaako kenties kakkosta myös näiltä piirakoilta? Tanja nyt satavarmasti tykkää anaalista, kuten myös Ismo. Jos joku "näyttelijöistä" on oppinut näyttelemään, mä lopetan sarjan seuraamisen välittömästi.

Nyt on Tumpilla taas kädet, ja etenkin muut ulokkeet, täynnä töitä kun taloon ilmestyvät teini-ikäiset mutanttilapset Sofia ja Oona!
Musta vähän tuntuu, että tuota vaaraa ei ole, että Salkkareihin olisi palkattu joku oikea näyttelijä. Kyllä se teatterikorkeakoulun drop-out -linja jatkuu varmasti edelleen.

Suositut

Back
Ylös Bottom