Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jes! Onneks maanantain jakso löyty "ameriikan serkulta" netistä ;)
Pahinta ainakin omalla kohdalla on se, että ei voi auttaa miestä millään lailla. Ensinäkään en asu Helsingissä ja toisekseen ei tuonne Pihlajakadun maastoihin viitsi yksinkään lähteä haahuilemaan, saati Kentauriin istumaan ja odottamaan Ismoa paikalle.
Voithan sä aina soittaa sille? Itse ajattelin ostaa ismolta television ennen sepon hyökkimistä paikalle, varmaan lähtee suht halvalla pintavikainen salora. Kahvinkeittimellekin olisi kovasti tarvetta.
Mä haluisin kyl ehdottomasti Ullan muistolaatikon :D
Toivottavasti se Ismo jää nyt kiinni. Vituttaa kun piti Ullan muistotkin viedä. :D
Edit2. Olis tosiaan kiva tietää, mistä ton maanantain jakson sais... Voisko joku ystävällisesti kertoa?
Eikös seuraavan jakson saa katsottua maikkarin nettitv:stä pientä korvausta vastaan...?
Mä haluisin kyl ehdottomasti tulla Ullan muistolaatikkoon.Mä haluisin kyl ehdottomasti Ullan muistolaatikon :D
Mä haluisin kyl ehdottomasti tulla Ullan muistolaatikkoon.
Emä ny sentään maksamaan rupea, että ismoa näkee
Tässä spoileri, anteeksi niille, jotka ei pysty olemaan katsomatta tätä :D
Ipe jäi tosiaan kiinni siitä ryöstöhommasta ja seppo potki sen ulos sen kämpästä. Sen jälkee
Ipe lähti haahuilemaan ja vissiin nukku yösä sitten saunan pukuhuoneessa.
Taru sano Pilluleuka-Helille, että se muuttaa pois koska ei jaksa kattella, että se seurustelee
jonkun muun kanssa, vaikka heli oli pyytämässä anteeksi. Sitte lopussa kuvattiin jotain vanhaa
parakkia jossain montulla ja se oli kai Aaro ? Se luki sitä lehti-ilmotusta minkä Jenni oli
laittanut, ainii ja sit Ossi suuteli Tanjaa, mut Tanja ei oikee digannu. Seuraavan jakson spoilerissa
Ossi näkee Ipen jossain oisko se nyt bussiasemalla? ku Ipe yrittää nukkuu. Kai se on johonkin
katoamassa kait?